BOŽIČEK SVETUJE : ARTON

21:57

Pred časom sem imela možnost spoznati mlad par. Par, ki rad ustvarja. Težko bi rekla, da je nakit moja strast. Ni ravno....le redko ga nosim. Razen malih uhančkov si redko nadenem kakšno zapestnico. Doma imam celo zbirko nakita, ki ga ponavadi le opazujem. Tokrat je drugače, prepričala me je njuna zgodba. In izdelki...čudoviti leseni izdelki. Kupila sta me zato, ker to izdelujeta sama. V vsak izdelek je vloženega predvsem veliko truda in ljubezni. 

Zakaj tokrat Arton?
Ker podpiram mlade ustvarjalce/oblikovalce/izdelovalce.
Ker je unikaten kos nakita vedno lepo darilo.
Ker so izdelki vredni ogleda- tudi sama sem lastnica čudovite zapestnice, ki jo vsi pohvalijo.
Ker ljudje cenijo domača, personalizirana darila.
Ker sta ustvarjalca-Brigita in Martin res carski osebi.

Več o izdelkih najdeš tukaj -----> ARTON.SI
Facebook stran-----> klik, klik









You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images