DIY ali NAREDI SAM : SIVKING PILING

00:56


Pilingi so moji najboljši prijatelji. Predvsem oljnati pilingi za telo. Za obraz jih v zadnjem času bolj redko uporabljam. Ker sem ljubiteljica naravne kozmetike sem si tokrat zamešala piling, ki ga lahko poimenujem tudi "miks na hitro" :D 

Če gledate čudno, tudi sami si lahko doma izdelate piling. Poiščete nekaj najljubših sestavin. Morda preverite malo njihove učinkovine. Za vse tiste, ki ste nekoliko bolj v aromaterapiji lahko posežete še po kakšnem eteričnem olju. Tisti, ki ste imeli poleti doma nekaj sivke pa lahko to sedaj pridno izkoristite. Seveda je še kar nekaj drugih rastlinc, ki vam lahko pridejo še kako prav.

Za izdelavo sivkinega pilinga potrebuješ:
Recept si lahko prilagodite glede na sestavine, ki jih imate doma. Nič ne bo narobe, če kakšne sestavino izpustite in dodate kaj drugega. Tukaj pustite domišljiji prosto pot. Jaz pa z vami delim samo tokratni recept, ki me je res navdušil.

* POSODICO, sama navadno vzamem večjo, saj si rada naredim precej veliko dozo pilinga, za kar nekaj uporab. Ponavadi recikliram kar stare steklene embalaže, da ne kupujem brez potrebe novih.
* ETERIČNO OLJE SIVKE
* CVETOVE SIVKE
* OLJČNO OLJE
*ARGANOVO OLJE
* FINO MLETO MORSKO SOL
*KORUZNO MOKO


V moji navadi je, da poleti poberem sivko in jo skladiščim celo leto. Nekaj namigov, katerih se poslužujem tudi sama. 
Nekaj sivke navadno spravim v šopke za dekoracijo po stanovanju. Iz stebla potrgam cvetove in jih napolnim v vrečke ter dodam v omaro za dišavo. Za pripravo domače kozmetike navadno dam v nekaj litrov domačega oljčnega olja namakati sivkine cvetove. Z namočenimi sivkinimi cvetovi potem izdelujem pilinge, kreme, vazeline, masažne ploščice in celo pralineje.

Tokrat sem vzela nekaj oljčnega olja, skupaj s cvetovi in mu dodala še nekaj arganovega olja. Za boljši vonj sem dodala še nekaj kapljic eteričnega olja sivke. Primešala sem še nekaj žlic fino mlete morske soli in koruzne moke. Voila, piling je pripravljen.

Gre za srednje grob piling z vonjem po sivki. Je precej masten in posledično odličen za zimsko nego kože, saj jo nahrani in poživi. Sol in koruzna moka poskrbita za piling efekt, sivka za čudovit vonj, ki vas sprosti, olja pa prijetno nahranijo vašo kožo.


Bi si morda v prihodnje želeli še kakšen recept več?
Zelo bom vesela povratne informacije ter še kakšne super ideje za domače pilinge. 

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Pa se lepo spere dol, da nisi preveč mastna? :)

    Drugače se pa sliši yummy in čisto natural! <3

    Pridna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmmm....se lepo spere dol, malo je packarije s temi koščki sivke in moreš bolj močno zdrgnit. Če ti primerjam z Afroditinim, ki ima karite npr se ta veliko lepše spere dol. Koža pa je nekje tam-tam, zelo nahranjena.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images