FREEDOM PROSTUDIO BRUSH BATH

18:45

Morda sem obsedena s čistočo, vendar moje čopiče kar redno umivam. Ponavadi jih umijem enkrat tedensko, ko dajo skozi nekje 4-6 uporab. 
Do aprila sem čopiče umivala na različne načine. S trdim milom ali pa PH nevtralnim šamponom.

Prijazna ekipa Licila.si mi je v aprilu polepšala dan s paketom presenečenja v katerem se je skrivalo trdo milo za čiščenje čopičev.
Milo ne vsebuje sulfatov in SLS-a. 


Cena mila je 10.95 € in najdete ga -  tukaj, vendar je trenutno razprodano. 
V embalaži je 100 ml mila.

Vonj mila je nevtralen, embalaža pa je precej velikodušna. 100 ml izdelka verjetno ne bom nikoli porabila, pa če se še tako trudim umivati čopiče. No, vsaj za mojo skromno zbirko čopičev, ki jih redno uporabljam. 

Sama uporaba je precej preprosta, čopiče zmočim, nekajkrat potočim v milo, zasukam, umijem, ponovim postopek in wala- umito!
Milo naredi res super peno in tako je umivanje lažje in hitrejše.
Milo po umivanju obrišem kar z brisačko, da ga osušim in odstranim če je kaj umazanije od čopiča.
Izdelek me je prepričal, ker je res uporaben. Posodica je primerna za vse, ki iščete nekaj lažjega za shranjevanje.

Vendar bodimo čisto iskreni, neke večje razlike v navadnem trdem milu ne vidim. Je pa sestavinsko milo zagotovo boljše in seveda pri meni dobi velik + zaradi embalaže same ter posledično lažjega shranjevanja.



Še sestavine, za vse ki firbcate ali pa se spoznate na sestavo in potrebujete pomoč pri odločitvi.


Postopek umivanja... 
1. Zmočim čopič


2. Nekajkrat ga potegnem čez milo, da se naredi gosta pena.
3. Sperem in postopek številka 2 ponovim.


4. Čisto! Pripravljen na sušenje.


Je katera že sprobala milo za čopiče? Mi priporočate še kakšno drugo znamko? Sicer čisto tako, dvomim, da si bom sedaj kupovala kaj novega, saj bom to imela za kar nekaj časa. In seveda tudi samo milo mi precej odgovarja.

Lepo nedeljo,
Kristina

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Zelo lepa objavica :) Me zanima kok hitro ga porabljaš? Jaz uporabljam kar navadna trda mila, ponavadi nek najcenejši od Balee ali v Mulleru..pa zberm sensitive varijanto, čeprav pomoje ni velike razlike :) Perem jih na Ebelinovoj gumijastoj krtački (če veš na kaj mislim hehe) in je job well done!
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na prvo vprašanje ti težko odgovorim- zdej sem jih verjetno že 10 krat umila po ene 4, 5 čopičev pa se mi zdi, da je komaj opazno, da se je kaj porabilo.
      Sicer pa tako sem tudi jaz delala in se je dobro obneslo!

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images