GUERLAIN SPRING 2016: LA PETITE ROBE NOIRE SPRING COLLECTION

16:47

Le redko napišem kaj o prihajajočih kolekcijah, pa še to napišem, ko me kaj res posebej privlači in bi želela imeti kakšen kos.
Pred nekaj dnevi sem v Mullerju zasledila novo Guerlain kolekcijo, ki naznanja pomlad 2016.

Kolekcija je s februarjem na voljo v Mullerju, gre pa za kolekcijo La Petite Robe Noire.
Kolekcija je sestavljena iz 8 lakov za nohte in 20 šmink.

Slike povedo vse.










Je katero kaj zamikalo?
Kakšne izkušnje imate z znamko Guerlain? Mi priporočate kakšen izdelek, ki bi ga nujno morala spobati?

Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Kar malo sem se razjokala od sreče, ko sem videla, da so zdaj naredili še kolekcijo ličil od La petite Robe noire, haha. Meni so vse verzije parfumov blazno všeč. Pa zdaj še tako lep dizajn pri ličilih. They got me! *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi mene majo, dizajn je res svetoven. To se bo kar samo prodajalo :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images