MERCI, HVALA KER SI : CHAOS, LJUBEZEN NAŠA

20:30

Moje življenje je lepše odkar sem ponovno "mamica", no ne čisto zares, ampak Chaos je moj dojenček.
Vem, precej mamic me jezno gleda in slišim komentarje, da pes ni otrok.
Zame je, zame je Chaos moj dojenček.

Nepopisno sem vesela, da imam doma spet pasjo družbo, da imam nekoga, ki ga lahko stisnem in nekoga zaradi katerega bom spet malo zmigala leno rit in se spravila na svež zrak.
Zdaj pridno skrivam in spravljam čevlje, vse stvari postavljam na višino 2 metrov, rože v našem stanovanju so postale res čudne (beri pogrižene) in se nekako borijo za preživetje.
Vsakodnevno sesanje je na vidiku, končno pa bo prišel tudi naš novi pripomoček-IRobot Roomba, po dveh letih pregovarjanja, da doma to res nujno potrebujemo.
Ker se nam res ne da sesati vsak dan, večkrat na dan.



Ko se je lani maja poslovil moj dragi Billček sem napisala tole objavo- klik in jo verjetno tudi sama največkrat prebrala in se zraven jokala.
Nisem se potolažila, majkala mi je pasja družba in tako je moja sestra domov zvlekla novega člana.
Izgledalo je nekako takole, čisto nenapovedano.
"Tamala" se odpravi na trening in naj bi zvečer prišla domov, jaz pečem torto, zraven gledam film.
Ura je bila okoli 21 ko so se odprla vrata sobe in prišla je Maja, na tla pa "vrgla" psa.
Mali srček je začel veselo skakati naokoli, "lupčkati" in jaz sem bila noro vesela a hkrati zmedena.
Maja pa pravi: "Ma briga me, če bi se odločali ga nebi nikoli vzeli, jaz sem ga kar pripeljala."
Dobro uro sem dojemala, da imam doma novega dojenčka, ga stiskala in božala za vse nazaj.






Chaos vsem pošilja en beauty pozdravček, pravi, da so mu parfumi kar precej všeč.
Mali ima okus.


Pozdravček,
K

You Might Also Like

10 komentarji

  1. iiii pravi srček:) in ful si lepo zapisala tale post, prav vidi se ti, da si še bolj srečna od kar ga imaš. Jst kot mami, pa bi rekla tako, da je živalica odgovornost, takšna kot otrok in bi se morali mogoče nekateri, še preden se odločijo za otroka odločiti za psa, da dejansko zaznajo kako velika skrb in odgovornost je:):)I´m a dog loverrr:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha Monika, veš razlika je samo v tem, da on prespi noč v enem kosu :D
      Kar bi včasih vse potrebovale :D

      Izbriši
  2. ja pravi lepotec je to <3
    obožujem živali, predvsem kužke in ne predstavljam si da ga ne bi imela!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, tvoj je tudi takšen cukrček. Sej a veš da smo se celo za bostona odločali, ampak je potem padel tale.

      Izbriši
  3. En dan pred to objavo sem ravno brala prejšno o tvojem kužku, ker sem tudi jaz zgubila svojega sončka v ponedeljek in mi je bilo res težko - no, še vedno mi je, sploh ko sem šla prvič domov, potem ko se je zgodilo in mi je udarilo, da ga res ni več :( Najbolj srečna bi bila, če bi spet imeli novega, ampak ga ne morem kar tako domov pripeljat, ker si ga mami ne želi (jo je tole čisto potrlo), jaz ga pa ne morem imet, ker nam lastnik stanovanja ne pusti imeti živali -.-
    Tebi se pa vidi, da te novi kuža čisto osrečuje :)) Uživajta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj, sožalje. Sploh nočem pomislit, jaz se od prejšnjega še zdej nisem čisto potolažila in mi je prav težko ko slišim kaj takega.
      Naši si tudi nekaj časa niso želeli, ker so bili preveč takšni spomini na prejšnjega... :/

      Izbriši
  4. Kristina, jaz sem sicer bolj cat-person, ampak tudi kužke obožujem. :) In to, da si napisala, da ti je kot otrok...sama sem ista. In vem, da marsikdo zato čudno gleda in tudi kakšno pripomne, ampak se ne sekiram glede tega. Živali nas osrečujejo in ne razočarajo. To je pri meni razlika med ljudmi in živalimi. In sama sem pred dobrimi 2 leti izgubila mucko, ki ji žal ni bilo več pomoči, in vem, da ko sem lani brala ta tvoj blog, sem zraven jokala, kot malo dete.
    Sem vesela, ker kot je že Monika napisala, se ti vidi, da si srečna. :)
    Prečohaj ga še zame. ;) Pozdravčki!

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images