NUXE HUILE PRODIGIEUSE® OR

09:52

Če tole ni največkrat objavljen beauty izdelek? Mislim, da sedaj razumem navdušenje nad njim in smisel objav.
Gre za večnamensko olje, ki je res vsestransko uporabno.

Posebnost olja je edinstvena mešanica ki je sestavljena iz boreča, oljnatega izvlečka šentjanževke, mandlja, kamelij, lešnika in makadamije. 
Če dodam še moje skromno mnenje, olje je tako zelo posebno, ker vsebuje sama dobra olja, ki kožo negujejo in jo nahranijo, dodajo pa ji tudi prijeten lesk, ki ni premočen.


Pred uporabo je olje smiselno pretresti, da se pomešajo drobne bleščice skupaj z oljem.
Steklenička je zelo lepa, steklena, doziranje pa je skozi majhno luknjico na vrhu embalaže. Luknjica je majhna, tako da ni bojazni, da bi skozi njo šlo preveč olja.
Pokrovček je na navoj, ki zelo dobro tesni.

Olje je precej mastno, vendar se hitro vpije, pusti pa rahlo zlat lesk.
Bleščice v olju so zelo majhne, ne bi rekla, da sploh gre za bleščice, ampak drobcen bleščičast prah, ki se lepo razporedi.

Kako sem olje uporabljala?
Tukaj obstaja res veliko načinov, sama sem olje uporabljala po telesu, za povdariti zagorelo polt (sicer bi o tem lahko razpravljala, nisem oseba, ki bi se pražila na soncu in podpiram samo zdravo mejo zagorelosti, ali pa še to ne).
Uporabno je tudi kot olje za telo, ne samo poleti, tudi v decembrskem času, ko so zabave.
Sama sem ga nanesla celo na lase, kombinacija olj naredi čudovite lase, o bleščicah ni ne duha, ne sluha tukaj, če bi morda katero motilo.
Ker rada eksperimentiram sem olje celo nanesla po uporabi tekoče podlage, pred uporabo pudra v prahu. Rezultat je bil odličen, rahlo sijoča polt in kar je še bolj pomembno, nahranjena koža.
Čisto slučajno pa sem ga uporabljala tudi namesto blusha (še vedno se ne morem odličiti ali ima funkcijo blusha, bronzerja ali osvetljevalca!?), morda celo vse tri v enem.



Olje je čudovito.
Zasluži si čisto petko!

Sama sem imela 50 ml verzijo olja, ki mi trenutno po treh mesecih še vedno traja, imam pa ga nekje slabo polovico.

Cena:
50 ml, 28.50 €
100 ml, 40.24 €

Kje ga dobite?
Klikni tukaj, Nuxe spletna stran in pa seveda v lekarnah, kjer prodajajo Nuxe kozmetiko.


Ko smo že pri oljih pa bi rada namenila še nekaj besed o uporabi.
Sama sem bila dolgo časa prepričana, da olja mastijo kožo in so primerna samo za suho kožo.
ZMOTNO!
Iz moje mastne kože sem prišla v nekaj letih do nekje mešane in celo suhe kože, ki je potrebovala veliko vlage.
Olja resnično delajo čudeže na koži.
Zato sama resnično priporočam uporabo olj za kožo.

Sama namreč uporabljam Nuxe olje, ki sem ga danes ocenila.
Poleg teh dveh pa sta na seznamu tudi Adria Spa jojobino olje- dobite ga tukaj in Alpstories arganovo olje-dobite ga tukaj.


No in resnično še za konec, fotografija kako olje izgleda na koži. Verjemite, ni ga lahko uloviti.
Olje sem nanesla v nekoliko debelejšem sloju, da je na fotografiji lepše vidno.


Je katera že preizkusila Nuxe olje? Kako se vam zdi?

Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images