BOŽIČEK JE NA POTI: AFRODITA SHOWER GELS VANILLA CREAM, ORANGE CREAM, PISTACHIO CREAM, RASPBERRY CREAM IN PIŠKOTKI

16:12


Danes začnem s prvo idejo o praznikih in obdarovanju. Priznam, da mi je malo zgodaj in ne rada vidim prazničnega vzdušja že v oktobru ali celo v septembru (za kar so seveda poskrbele nekatere trgovine).
Vseeno pa sem želela mojo idejo o darilu deliti z vami malo pred začetkom praznikov.

 Pred kratkim sem v DM-ju dobila idejo o božičnem darilu.
Med tem, ko sem kupovala novo dozo gela za tuširanje Pistachio cream in Raspberry cream sem se spomnila, da je vsem mojim kolegicam zelo všeč Kozmetika Afrodita, pravi boom pa so ravno tuš geli.
In potem sem sklenila sledeče- vsaki bom kupila en tuš gel, zraven pa moram dodati še nekaj zanimivega in domačega.
Po tednu dni sem prišla do ugotovitve kaj- spekla jim bom piškote.

In tako visim sedaj tukaj , ko bi morala delati seminarsko za faks in pišem tale blog  ter veselo iščem recepte.



Odločila sem se za klasične maslene piškote z dodatkom cimeta in sestavin, ki se nahajajo v gelu za tuširanje.

V moji knjigi z recepti sem našla tale osnovni recept za maslene piškote:

350 g masla
250 g sladkorja
650 g moke
4 jajca
2 žlički pecilnega praška
majhen ščep soli

Priprava gre pa nekako takole: Jajca in sladkor penasto umešamo, dodamo še ostale sestavine in pustimo 2 uri v hladilniku.
Nato razvaljamo, izrežemo obliko z modelčki (bodite izvirni, sedaj imate na vsakem vogalu krasne modele za piškote) in pečemo.
Pečico ogrejemo na 200 stopinj in pečemo nekje 7-9 minut.

Pri obliki ste lahko tudi "sam svoj šef" in izrežete z nožem zanimive oblike.

In sedaj še tista pika na i, ki je za moje pojme point vsega tega:

Če ste izbrali vaniljin tuš gel dodajte v testo vaniljino aromo ali nadrobljeno burbonsko vanilijo.
Pri zelenkotu, ki sliši na ime pistachio cream pa v maso dodate mlete pistacije.
Za orange cream bom sama uporabila nastrgano pomarančno lupino naših  domačih  pomaranč.
Pri roziki ki ima vonj po malinah pa bom dodala aromo maline ali pa nekaj koščkov posušenih malin.

Slika: Okusno.je
Vanilijevi  piškoti

Slika: Okusno.je
Pistacijini piškoti s čokolado


Lahko pa ste še malo bolj izvirni in dobite kakšne zahtevnejše recepte, za vas sem poiskala dva, ki sta se mi zdela zanimiva.






In, ker nebi bilo božičnih daril brez lepih embalaž sem morala opraviti še izlet v trgovino, kjer sem nakupila celofan, alkoholne flomastre, pisane listke, potiskan lepilni trak in pogledala nešteto idej za zavijanje. 
Z vami delim nekaj, kar me je še posebej pritegnilo.

Pinterest

Pinterest

V pomoč pa ti bo celo članek o zavijanju daril, ki ga dobiš tukaj, jaz pa ti resnično priporočam ogled, saj lahko na takšen način zaviješ kar nekaj malih darilc v teh prihajajočih prazničnih dneh.






Če se katera odloči in sprejme ta izziv, ter bo naredila piškote naj se mi kar javi, da bom fotografijo delila na moji Facebook strani.
Vsi, ki je še niste všečkali vas vabim, da boste preko nje lahko spremljali vse nove objave.
Slike: vir Kozmetika Afrodita Facebook

Zelo bom vesela tudi delitve objave, saj pride morda komu izmed prijateljev prav. 


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Samo takole ti bomi napisala, fantastična ideja, ki bi je bila vesela čisto vsaka še tako zahtevna duša:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja! Probala sem vonj vanilije in je res noro dišeč, zdaj moram še ostale tri :) Izdelki Afrodite so mi vedno bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images