KOZMETIKA AFRODITA OBVLADA

08:58

Kozmetika Afrodita je ena izmed mojih najljubših domačih podjetij (zraven lahko štejem še Dvorec Trebnik...pa še kaj bi se našlo)

Zadnje čase z vsako linijo bolj presenetijo in si naredijo dobro reklamo, da o izdelkih ne govorimo.
Letošnji hit poletja so zagotovo kremni geli za tuširanje, sama pa sem med favorite uvrstila še vsestransko uporaben Aloe vera tonik za obraz in telo.

Kaj me je pritegnilo pri kremnih gelih za tuširanje ?
Simpatična embalaža, dobre sestavine in VONJ!
Vse 4 gele za tuširanje sem ocenila že tukaj.
Po komentarjih sodeč so geli za tuširanje dobesedno obnoreli vse.
In morda sem bila celo edna izmed redkih bloggerk, ki ni hvalila marmelade, ampak gele za tuširanje in danes še tonik z aloe vero.







Tonik za obraz in telo z aloe vero sem uporablja res za čisto vse.
V treh poletnih mesecih sem porabila dva tonika.

Izdelek sem uporabljala namesto kreme za telo, kot sprej za osvežitev kože na plaži, tonik za obraz, uporaben pa je bil celo za komarjeve pike.

Sedaj, ko je poletje že skoraj mimo ( nažalost, ker sem res poleten človek in zime in nizkih temperatur ne maram preveč) pa tonik uporabljam vsak večer pred spanjem za osvežitev obraza.

Aja, odlično se je obnesel tudi za dojenčkovo kožo, saj nima umetnih dišav.



Ste morda preizkusili katerega od izdelkov?


You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images