L'Oréal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Lipidium

11:47

Izdelki so primerni za suhe in zelo poškodovane lase.
Kot nalašč za moje suhe blond lase, ki se mi zadnje čase še zelo rade lomijo čisto pri konicah, ker so tako zelo suhi kljub rednemu striženju.

Sprobala sem šampon, balzam in dvojni serum.
Večinoma sem uporabljala vse skupaj, vendar količinsko nekje ne znese. Glede na to, da imam res suhe lase sem balzam porabila v slabem mesecu, imela sem ga za nekje 4-5 umivanj, dvofazni serum sem imela nekoliko dlje, šampon mi pa še vedno ostaja, ker naredi res veliko pene in ga je zato potrebna res majhna količina.





ŠAMPON: 
Ko gre za šampone za lase je to moja najljubša znamka, nikoli me še ni razočarala. Šamponi se zelo penijo, tako da je poraba majhna in mi trajajo res veliko časa.
Šampon sam po sebi ni nič posebnega, vendar mi je všeč ker naredi lase mehke in jih potem lažje češem.
Pred uporabo šampona na lase nanesem še kokosovo olje/maslo, da je rezultat še boljši.


SERUM:
Serum je sestavljen iz dveh "kremic"... prva je prozorna, ki lepo zgladi lase, druga pa je kot nekakšen balzam po pranju, ki lase nahrani.
Ob pritisku pritečeta ven obe, nato jih razmažemo med dlanmi in nanesemo na lase.
Nakup bom v kratkem zagotovo ponovila, saj me je zelo prepričala.




BALZAM: 
Tudi balzam mi je bil všeč, saj lase precej nahrani, vendar me je pri njem zmotilo to, da se ga porabi res ogromno.
Sicer imam sama zelo dolge lase in si balzam dajem skoraj do polovice las in včasih tudi celo na lasišče.



Cene izdelkov:
Šampon: 11 € za 200 ml
Balzam: 13 € za 150 ml
Dvofazni serum: 17 € za 30 ml

Cene veljajo za nakup v spletni trgovini Feelunique.
Če katera ve kje se dobi njihove izdelke še ugodneje pa naj mi sporoči :D


Je katera že sprobala to linijo izdelkov?

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Jaz mam tale balzam in mi je res odličen. :)) Je pa res, da ga imam kar za dolgo, ker imam bolj masten tip las in ga tako nanašam le na konice oz. spodnjo tretjino las.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz nasploh porabim ful balzama, redko katerega imam za več kot 5, 6 uporab. Zato ponavadi dam manj denarja za balzame, ker za vso drugo lasno kozmetiko zapravim pa....ufff...

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images