L'Oréal Professionnel Techni Art Gliss Control serum za lase

14:39

L'Oréal serum oz. olje za lase sem dobila že nekje maja v test pa do sedaj sploh še nisem spisala ocene. Verjetno ste že sami zasledili skozi objave, da je to moja najljubša znamka lasne kozmetike, z niti enim izdelkom še nisem bila razočarana.
Res da je profesionalna linija nekoliko dražja od trgovinske, vendar je cena popolnoma upravičene glede na kvaliteto.

Sama sem serum (dejansko je kot nekakšno zelo gosto olje prozorne barve) uporabljala po umivanju las in po sušenju.
Ker je izdelek zelo gost in se lepo maže imate to malo embalažico za kar nekaj časa. V slabih 4 mesecih redne uporabe ga imam sama še več kot pol, pa imam res dolge in goste lase.

In kaj sem ugotovila? Izdelek je primeren za res zelo suhe lase. Lasje se po uporabi lažje češejo.
Sama sem dala izdelek na lase pred sušenjem na krtačo, ker sem tako dosegla učinek ravnih in zglajenih las, glede na to da se mi moji lasje zadnje čase ponovno kodrajo.
Ker mi je sušenje seveda še dotano izsušilo lase sem postopek ponovila tudi po sušenju. 
Približno 5 minut po uporabi izgleda kot da so lasje mokri, potem pa se izdelek lepo vpije v lase in jih nahrani.
Je verjetno eden izmed redkih silikonov za lase, ki daje lasem sijaj dlje časa. Pri večini drugih traja učinek kakšno uro, maksimalno 2.





Cena za 50 ml je nekje od 15-18 €. Ponovno napišem, če živi katera blizu Italije se ji Lorealove izdelke splača kupovati v Italiji, ker so veliko cenejši kot pri nas. Pri nas se na žalost večinoma dobijo samo po frizerskih salonih kjer res nabijajo cene,
Sama kupujem izdelke v trgovini Tigota v Stari Gorici in so cene res občutno nižje kot pri nas. Silver šampon 200 ml ki pri nas stane med 12-15 € se v Tigoti dobi za 9 €.


Je katera že sprobala omenjeni izdelek?

Lep pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Škoda ker ne živim blizu Italije haha :D bi bil pa tale serum zame super ker imam res zelo suhe lase :(

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images