Top pilingi #1

18:10


Danes bom predstavila  moje tri najljubše pilinge in kmalu pride še četrti, moj trenutno najljubši piling s čokolado znamke Stenders.


Balea kremni oljni piling z vonjem jabolk in cimeta, 200 ml, 1.50 €
Afrodita sladkorni piling s karitejevim maslom, 175 g, 5-6 €
Ocena Afrodita pilinga
Garnier piling s štirimi olji, 200 ml, 5 €
Ocena Garnier pilinga




Kr sem bila v zadnjem času na lovu za pilingi sem dobila moje tri najljubše in pred kratkim je prišel v zbirko še četrti, ki je res top, Stenders čokoladni piling (ocena sledi kmalu). Se vam pa splača malo pobrskati na Stenders spletni strani za njihovo novo čokoladno kolekcijo.

Vsi trije pilingi so različni in sem posebej ocene pilingov tudi že spisala, danes pa jih bom primerjala med sabo.

Če iščete "agresiven" piling za telo je zagotovo prava izbira Afrodita ali Garnier. S to razliko, da Afrodita zraven še nahrani telo, Garnier pa ne ravno.
Afrodita piling je zelo grob piling, vendar ima zraven tudi karitejevo maslo in je koža po uporabi navlažena še cel dan.
Garnier piling je prav nasprotje, meni osebno ravno prav grob, vendar žal omenjena olja ne nahranijo kože oz. ne dovolj in zraven uporabljam še maslo za telo (maslo Afrodita)
Balea piling je  nekje vmes, ravno prav grob, edino škoda ker ne malo bolj nahrani kože.
Vonj imajo vsi trije čudovit.
Če je katera tukaj ki skrbno gleda kozmetične sestavine ji definitivno priporočam piling Kozmetike Afrodita, saj ne vsebuje parabenov in silikonov.

Vsi trije pilingi so na voljo v prodajalni DM, cena pa so navedene zgoraj.




Uporablja katera omenjene pilinge?

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images