Naj izdelki za lase

22:52

Že dlje časa sem želela pripraviti tole objavo pa je vedno prišlo kaj vmes.
Tokrat bolj na hitro predstavljam izdelke, ki so mi med najljubšimi za nego las.
Sama za nego las najraje prisegam na Lorealove izdelke, se pa na moji polički dobit tudi veliko Gliss izdelkov.




Šampon za blond lase Keune, odlično izbija rumen pigment las. Poleg Keune šampona imam ponavadi še Lorealovega, ki je ravno tako dober.
Cena Keune šampona 250 ml je nekje 12 €.
Loreal šampon Mythic oil je najboljši šampon kar sem jih kdaj sprobala, na mojih laseh dela prave čudeže.Da ne omenjam minimalne porabe šampona. Za moje dolge lase je dovolj en pritisk. Če pogledate na sliki koliko sem ga porabila v slabe pol leta vam bo vse jasno.
Pure Resource uporabljam za "čiščenje" las, približno enkrat na mesec. Tudi ta šampon imam že kar nekaj časa, s tem da ga pred nanašanjem las malo "zmešam" z vodo, saj je precej trd, prav gelast.




Gliss hair repair spraya za lase, uporabljam ju po umivanju las.Po uporabi spraya se moji lasje lažje češejo in so bolj mehki + krasno dišijo. Prav tako je zelo dober izdelek Loreal Volumetry, sicer je bolj primeren za krajše lase, če jih sušite na krtačo dobite nor volumen. Balzam zadnje čase uporabljam bolj redko, zamenjala sem ga z masko za lase. Gliss maska je trenutno edina maska v moji zbirki (ja, spet se igram neke omejitve sama s sabo, da ne kupujem po nepotrebnem 10 izdelkov, ki mi potem stojijo).


In če smo že pri oljih za lase, brez njih ne morem. Tukaj so zbrani moji trije najljubši izdelki, Loreal Mythic Oil, Nashi Argan Oil in Gliss Liquid Silk, na seznam pa dodajam tudi Gliss 6 Miracles ki sem ga sprobala šele pred kratkim in lahko rečem, da je odlično olje.
Pri oljih za lase mi je pomembno da nahranijo lase, predvsem pa to, da se hitro vpijejo in ne puščajo mastnega sloja na laseh.


Poleg laka Fructis, ki sem ga kupila bolj naključno redno kupujem lak Balea, suhi šampon Balea in Bed Head spray za lesk las.
Suhi šampon Balea je cenovno res zelo ugoden in primeren za moje lase, no nasploh mi odgovarjajo vsi suhi šamponi, ker imam svetle lase in nimam problema z belimi sledmi na laseh.
Bed Head spray pošpricam čez lase kot lak, namen je, da lasem podari lesk in jih nahrani. Kot nekakšno olje v sprayu, ki ne pušča mastnega sloja ampak nek lesk.


In še zadnji izdelki. Krtača Tangle Tezzer in elastike. Najprej sem se navdušila nad temi "spiralastimi" elastikami, ker res ne puščajo sledi na laseh, poleg tega pa so precej mehke in lasje niso zategnjeni.
Potem sem pred kratkim kupila še elastike, ki se jih lahko nosi kot zapestnice (sicer sama nikoli ne prekticiram tega), pa vendar so mi elastike zelo všeč, ker so mehke.
TT je moja najljubša krtača za lase, sploh ne vem kako sem lahko živela brez nje. Je že moja druga. Edino kar morate paziti je, da je ne uničite (zelo rada se namreč uniči če lase sušite s fenom in je toplota usmerjena v krtačo). No pa še en minus je, ker sem precej nerodna mi večkrat pade iz rok.
Drugače pa neverjetno dobro vloženih 12 €.

In še fotografija mojih las. Se opravičujem, posneta je bila s telefonom in to precej na hitro. Pa še v pižami sem :D





Lep pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Gliss izdelki so meni top ! :) Kako pa deluje tale Mythic šampon na tebi ? Namreč nisem ga še sprobala, čeprav ga imam, ampak se bojim, da mi bo zmastil lase al maš ti bolj suh tip las ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://dolcevitakristina.blogspot.com/2014/03/loreal-mythic-oil.html evo oceno :D
      Jaz mam sicer precej suhe lase, pri lasišču pa se mi zmastijo nekje 4 dan...tako da sploh ne morem ocenit las.
      Sprobaj ga, sicer dvomim da bi mastil lase.

      Izbriši
  2. Noro kako lepe lase imaš! Orofluida pa ne vidim nikjer vem da si ga včasih precej hvalila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Orofluido mi je zamnjkal pa ga nisem še kupila, ker imam trenutno veliko drugih olj za lase.

      Izbriši
  3. Ful lepe lase maš! :))
    super objava, ravno sem v iskanju top izdelkov za lase! :)
    mene tudi zelo zanima, kako deluje na tebi tale šampon L'oreal Mythic? :)
    Gliss izdelki pa so itak odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://dolcevitakristina.blogspot.com/2014/03/loreal-mythic-oil.html

      Evo sem ti prilepila link do ocene, mene je res pripričal ta šampon. No, celotna linija.

      Izbriši
  4. Vidim nekaj novih priporočil, ki jih bom preizkusila, ko mi zmanjka trenutnih (sploh olja). Jaz pa mask sploh več ne uporabljam, sem čisto na balzamih. Trenutno imam 3, ampak imam občutek, da se ful hitro porabljajo, verjetno zato, ker imam že zelo dolge lase. So pa tvoji lasje res krasni. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem nora na olja, se morem kar zadrževat da si jih ne kupujem preveč...sicer jih pa tudi dosti porabim ker imam kar suhe lase od barve.
      Balzame in maske isto jaz porabim hitro, verjetno zaradi dolžine las. Jaz mam en balzam za max 5 krat.

      Izbriši
  5. Wow, kak maš lepe lase :) dobra objava, sem si napisala par izdelkov za mojo wishlisto :)

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images