Yves Rocher Look

15:12



Pred kratkim sem dobila paket ličil Yves Rocher, ki si jih lahko ogledate TUKAJ.

Izdelke smo lahko izbrali sami, zraven pa so nam dodali še maskaro.
Danes bom predstavila samo moj LOOK, ocene izdelkov pa pridejo na vrsto kasneje, posamezno, saj se mi je zdelo tako še najboljše.
Zraven Yves Rocher izdelkov pa sem uporabila še nekatere druge, več lahko preberete spodaj.




OBRAZ:
Yves Rocher Perfect Primer 02 Abricote
Yves Rocher Youthful Glow Foundation Beige 100
Make Up Forever Mat Velvet 20
Yves Rocher Velvety Loose Powder Transparent Beige
Essence Shimmer Powder Ticket to Paradise 01 Tropical Heat
Yves Rocher Blush naturel 50 Rose Vif

OČI:
Yves Rocher  Intense Color Duo Eyeshadow 33 Sable Et Ambre
Kiko Eyeshadow 169
MUA Eyeshadow Palette Undressed
MUA Glitter Eyeliner City Of  Gold
Yves Rocher  Mascara Ultra Volumen Sexy Pulp
Max Factor High Volume Mascara Masterpiece Max

USTNICE:
Essence Stay Matt lip cream 03 Soft Nude



Sama sem se odločila za takšen naraven videz, ki ga nosim vsak dan in mislim, da pride najbolj prav. Ponavadi imam na sebi vedno zemeljske tone ličil na sebi.



P.S lepo se imejte, jaz se pa počasi odpravljam v Milano na kratek izlet!
En lep sončen pozdrav vsem skupaj :D

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Kako si ti meni luštna. Ful krasen look.:) Pa tvoje trepalnice. <3

    Jaz sem se tudi odločila, da bom ocene in swatche napisala posebej, ker bodo v angleščini, pri slovenski verziji pa bom zraven samo napisala, če mi je ali mi všeč in zakaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz bom ocene posebej, se mi zdi boljše kot vse dat v eno objavo. Drugače pa hvala res ;)

      Izbriši
  2. Res super za vsak dan :) Uživaj v Milanu!

    OdgovoriIzbriši
  3. lep makeup in pa uživaj v Milanu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep makeup:) Paše ti in senčilo izgleda super:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep MU :) Tudi jaz za vsak dan nosim nekaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. oo lepa, pa kok dolge trepalnice! ❤ Krasn look in pa upam da si uživala v izletu! ^^

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful lep naraven look pa omg, tvoje trepalnice! <3

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images