Gliss Hair Repair Mask

00:55

Masko sem dobila za darilo od fanta. V drogeriji sem gledala Catrice stojalo, on pa je prišel do mene s košarico polno nekih stvari pa mi reče "na da boš imela o čem pisat na blogu"...jaz sem se prav fajn nasmejala :D Ker zadnje čase bolj pazim kaj kupujem poleg tega imam zaloge šamponov, balzamov, mask, olj za lase in še česa za vsaj nadaljnih 10 let.


No danes vam lahko povem, da sem na veliko šopingirala. Odpravila sem se po Adidas trenerko in nizke bele All starke. Lahko bi rekli, da sem skrenila s poti in se odpravila v Kiko in nato še v Sephoro pa Douglas itd. O All starkah in trenerki ni sledu!
V Sephori sem si ogledovala Nars in Colllistar stojalo, nisem bila prepričana če bi kaj vzela in nato sem trgovino zapustila praznih rok. Sem pa zato malo bolj izropala Kiko in nato še Essence stojalo, ki je imelo kar nekaj znižane kozmetike. Potem sem odšla še nazaj v Slovenijo, v DM in pokoristila bon za kozmetiko.

Malo sem se razpisala, da se vrnem k maski.


200 ml maske stane nekje 5 €

Načeloma sem z izdelki Gliss zelo zelo zadovoljna, šamponi, balzami, olja za lase oz silikoni in tudi maske za lase mi vedno odgovarjajo. Za ta denar čisto ok kvaliteta.
Tudi tale maska, vendar ni čisto nič posebnega, so mi druge Gliss maske veliko ljubše. Nebi ravno rekla, da je slaba, pač povprečna maska, a žal nič posebnega.

Masko se nanese na lase in se jo pusti na laseh par min, nato pa se spere.Od maske ponavadi pričakujem to, da mi naredi mehke lase in predvsem to, da jih na koncu lahko  z lahkoto razčešem. Imam velike probleme z vozlanjem las, kljub rednemu striženju in negi las.



Embalaža sama po sebi ni nič posebnega, čisto navadna. Osebno mi bolj odgovarjajo maske v lončku.
Vonj maske je prijeten, diši podobno kot vsi Gliss izdelki (ne vem a je kdo pogruntal, večinoma vsi izdelki med sabo zelo podobno dišijo, tak prijeten, nevsiljiv vonj)

Maska je namenjena pobarvanim lasem (barva, prameni, svetljenje), na laseh pa naj bi jo pustili delovati 1 min. Jaz maske vedno pustim dlje, ker se mi zdi učinek boljši. Ponavadi dobro osušim lase, dodam masko na lase in počakam, vmes malo sperem z vodo.

Včasih si celo pred pranje nanesem na lase masko z dodanim olivnim oljem. Mogoče še kdo to prakticira? Učinek na laseh je res super.

Končna ocena maske bi bila 3/5, maske verjetno nebi več kupila, ker mi ima Gliss druge maske veliko boljše.




Lep pozdrav, Kristina.

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images