Super Pink & Glitter Pink

18:45

Prejšnji teden sem se odpravila v H&M v upanju, da dobim elastične kavbojke in kakšno športno jopo. Ven sem prišla z vsem drugim.
Kupila sem si 2 lakca.

Lak Super Pink&Glitter Pink prideta v kompletu, vsak po 7 ml za 4 €.

In rezultat?
Navdušena!! Zelo hitro se suši in še precej obstojen je.
Uporabila sem plast podlaka, 2 plasti laka Super Pink, čez sem namazala še Glitter Pink in nadlak.




Vam je všeč?

Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Sem ravno danes gledale te paketke:) Lepa kombinacija:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tej paketki so krasni, verjetno jih bom kar kupila za božična darilca :D

      Izbriši
  2. Sovražim to, ko vidim kak blog pa takoj pride nekaj na mojo wish listo :P Ampak mislim, da bom mogla, ker tale svetel lakec mi je pa všeč, sploh, ker zgleda pigmentiran :) V h&m te vedno nekaj privabi pri blagajni :P Upam, da imajo v Mariboru tud ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja je pigmentiran ful, ker drugi H&M lakci ki so bili pri nas mi noben ni bil všeč tako kot tale + ekspres hitro se suši! Sicer mam 2 plasti, ma mogoče bi bila tudi ena debelejša dovolj.

      Pri blagajni pa vedno, sicer druga ličila me pa ne preveč, lakci vedno :P

      Izbriši
    2. Jaz dostikrat kupim lakce v h&m, ker so res majhni in so mi včasih barve kar unikatne :) In seveda sem si šla danes kupit hehe :P

      Izbriši
    3. A si kr isto barvo al kakšno drugo? če se ne motim je še rdeča pa modra? ali zlata in modra? ne vem...

      Izbriši
    4. Ja isto barvo, kr sem že pred časom tako barvo gledala in sem bolj težko našla takšen lakec, ki je pigmentiran. Druge barve me niso glih pritegnile :D Rdeč je bil še lep, taka božična kombinacija :)

      Izbriši
  3. Love it!! Very pretty :)

    http://pastries-pearls.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images