Jessica odstranjevalec laka

14:02

Ena zelo kratka objava, vendar moram ta izdelek deliti z vami.
Včasih ste v dvomih kateri odstranjevalec laka za nohte kupiti. Sama sem jih sprobala že veliko, od tistih res poceni do malo dražjih.

Ko pa sem sprobala tega imam čisto drugačno mnenje o odstranjevalcih.



Tale odstranjevalec ne vsebuje olj, ker ponavadi imam rada olja, da mi "navlaži" nohte, ker drugače imam precej izsušene.

Najboljši odstranjevalec, kar sem jih kdaj sprobala.
Ocena 10 od 10.
Porabi se ga zelo majhna količina, takoj odstrani lak iz nohta in ja zelooo zelooo hitro odstrani tudi bleščice, ker ponavadi mi je bila velika muka drgniti tiste male pikice dol iz nohta.

Minus je edino cena. Za 118 ml sem odštela 11 €.
Potem sem videla, da se ga na spletu dobi nekoliko ceneje, tako da če je katero zamikal se vam splača pogledati. Definitivno bo moj naslednji nakup odstranjevalca ponovno ta. Cena me malo moti, vendar mi zdrži enkrat več kot drugi odstranjevalci, zaradi majhne porabe.

Ste ga že preizkusili?

Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Kje se ga pa dobi? Pri nas ali tujina? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne pri nas sem ga kupla...preko kozmetičarke. Pa baje da ga majo na manikirnih otočkih tudi tam kjer majo Jessica znamko. Za tvoj konec pa žal ne vem :/ Predlagam da pogledaš Mercatorjeve drogerije, ker oni imajo ful Jessica zadev.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images