New in : DM, Müller šoping

13:05

Včeraj sem malo nakupovala, bila sem v Ljubljani, v DMju, Millerju in na obisku pri sestri.

Pa da vam predstavim kaj sem kupla. Maska za lase Gliss je meni najljubša maska trenutno, prav tako mi tale šampon zelo odgovarja. Kuro sem dobila za darilo v DMju ob nakupu šampona.
Gliss oljni eliksir sem kupila par dni prej, sem ga pa vseeno objavila. In tudi že sprobala, čisto nič posebnega. Nisem opazila, da bi lasje imeli več sijaja.
Lorealovo olje za lase pa se je znašlo ponovno pri meni, saj je bilo znižano v DMju.

Iz leve proti desni : maska za lase-6 €, šampon za lase 3 €, kura za lase-dobila za darilo, oljni eliksir -9 €, olje za lase 10 €.        
 Schauma šampon sem kupila za sprobat, Lorealov balzam pa je moja stalnica.
Šampon za barvane lase 2.5 €, balzam 3 €

Geli za šuširanje, Palmolive 2.5 €, Balea 1.5 €, Fa 2.5 €
 Neutrogena čistilni gel in maska za obraz in Balea krema so tudi moja stalnica, obadva spadata v mojo dnevno nego obraza in ju ne menjam. Za to ceno sta odlična!
Gel za umivanje obraza/maska 6 €, krema za obraz 3 €

Parfum Christina Aguilera Royal Desire, 30 ml, 27 €


Bi si morda želeli videti oceno katerega od omenjenih izdelkov? Če ja,  mi v komentarje napišite katerega!

P.S DODAJAM MALO BOLJŠO FOTOGRAFIJO  MOJIH MIL. Tokrat sem mila že vzela iz modelčkov in se mi že sušijo. Če dobere mesec pa bodo že za uporabo.
Jaz že razmišljam o izdelavi novih. V kratkem pa bom objavila tudi post o tem kako izdelati naravno milo.
Ne pozabite sodelovati v moji nagradni igri,  ki poteka še skoraj en mesec.


Pozdravčke, Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images