Juvena čistilno mleko

18:42




In to precej drago čistilno mleko. Za 200 ml boste odšteli okoli 25 €.

Ker sem pred časom sprobala gel za umivanje obraza, ki je bil top šit res sem potem kupila še to čistilno mleko.

SESTAVINE:
Water, Hydrogenated Didecene, Isopropyl Myristate, Methylglucose Sesquistearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Pyridoxine HCl, Sodium Palmitoyl Proline, Panthenol,Nymphaea Alba Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Xanthan Gum, Benzophenone-3, Dipropylene Glycol, Ceteareth-20, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Silica, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Phenoxyenthanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Sodium Salicylate, Potassium Sorbate

To je najdražje čistilno mleko, ki sem ga kdaj imela in tudi najboljše.
Embalaža je zelo velika in zato jo imamo za kar nekaj časa. Je precej priročna, vendar meni bi bilo boljše če bi bila na pumpico, imam občutek da ko bo prazno, bo še kar nekaj vsebine ostalo v embalaži.
Mleko resnično odstrani ličila iz obraza, naredi mehko in gladko kožo.


Všeč mi je tudi, ker je mleko precej "trdo" in ni tako zelo tekoče, temu pripisujem tudi manjšo porabo.

Embalaža je čisto "Juvena", enostavna, bela, preprosta.


En velik "JA" za nakup, vendar mislim, da sem našla tudi cenejše nadomestke odstranjevalcev ličil.
Bioderma micelarno vodico, ki mi je super, prav tako pa tudi Vichyevo. Cena pa je skoraj pol manjša.
Jaz je ponovno ne bom kupila, ker bi rada preizkusila še druge izdelke, ocenila bi jo pa z 9 od 10.

Resnično je primerna za vse tiste, ki imate občutljivo kožo.

Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images