Alverde olje za telo

18:05

Tokrat bom ocenila Alverde olje za telo z olji vrtnice, rakitovca, jojobe, mandljev in oliv.


Alverde olje dobite v DMju, stane pa okoli 4 €, ne vem več točno.
Vsebina olja je 100 ml in velik plus je to, da je embalaža na pumpico, ker drugače se ponavadi pol polije ali pa ostane embalaža mastna.

Olje sem uporabljala po tuširanju, ter za masaže. Prepričalo me je vse razen vonja. Vonj tega olja je preveč intenziven in nekako prav umeten. Ja, olje prav smrdi.
Mi je zelo žal, ker kožo naredi zelo zelo mehko in jo nahrani.
Za ponoven nakup se nebi odločila prav zaradi vonja, ki me odbija.

Še sestavine..INCI: Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycine Soja Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil*, Parfum**, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Hippophae Rhamnoides Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Geraniol**, Citronellol**, Limonene**, Linalool**, Citral**.
*ingredients from certified organic agricultur
**from natural essential oils


Naslednjič bom sprobala še kakšno drugo Alverde olje, mi morda priporočate kakšnega?
Je katera od vas že sprobala to olje?

Pozdravčke, Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images