DIY : Balzam za ustnice- vazelin

14:05

Dolgo obljubljena objava o doma narejeni kozmetiki. Danes bom predstavila izdelavo balzama za ustnice- vazelina ali kar labele (ker večina imenuje vazelin, kar labela, čeprav je dejansko to ime podjetja, ki izdeluje balzame za ustnice- in ja dejansko ima najslabše sestavine, čeprav sem bila sama tudi zvesti kupec njihovih vazelinov)

SESTAVINE: Najprej nekaj besed o sestavinah, kje jih dobimo, zakaj je kakšna sestavina dobra,..

Za neko osnovno izdelavo potrebujemo:
*Vosek (lahko čebelji vosek-vegetarjanski izdelek, če želimo veganski izdelek uporabimo kateri drugi vosek- mandljev, konopljin, jojobin)
* Karitejevo maslo
*Kokosovo maslo
*Kakavovo maslo

To je moj osnovni recept, potem sem v vazelin dodajala tudi med, mandljevo olje,olje makadamije, olje grozdnih pešk, avokadovo olje- kar imate pač pri roki in je hranilno.

KARITEJEVO MASLO, Shea butter.
Pridobiva se iz oreščkov afriškega drevesa. Maslo ima naravni SPF faktor 6. Primerno je predvsem za nego suhe kože, saj kožo dodatno vlaži- veže vlago iz zraka. Koži vrača prožnost in elastičnost, se hitro vpije in ne pušča mastnega občutka na koži.



KOKOSOVO MASLO
Zadnje čase se veliko uporablja v kozmetični industriji, saj kožo mehča, vlaži in deluje protivnetno. Pomaga pri hitrejšem celjenju poškodovane kože.




KAKAVOVO MASLO
Ščiti kožo in jo naredi bolj prožno, spodbuja regeneracijo kože. Kot sruktura je kremasto in mastno, ima zelo lep vonj- rahlo po čokoladi.



Kje dobimo sestavine za ustvarjanje?
SLO spletne trgovine, priporočam Tovarna Organika in trgovino Milnica-vse za izdelavo naravne kozmetike.
Fizična trgovina- kar nekaj izdelkov dobite tudi v trgovini VitaCare-jih imate več po vsej sloveniji. Jaz kupujem predvsem kakavovo maslo-dobite ga v hladniliku, nikjer še nisem zasledila boljšega.
Čebelji vosek- če ne potrebujete veganskega izdelka lahko dobite kar v kosu pri čebelarju.
Bo vidno spodaj na fotki, jaz sem dobila kar v kosu, potem ga strgam z nožkom za lupljenje krompirja.

TRGOVINA MILNICA je pa trgovina na novo, sem se malo pogovarjala z lastnico, zelo prijetna punca, tudi sama objavlja blog recepte, tako da naredim malo reklame še tej strani ( www.milnica.si). Tako, da priporočam vsem ogled strani, pa tudi njenega bloga, saj punca objavlja res dobre recepte.

Embalaže za balzam-vazelin. Precej velika in ugodna ponudba je na spletni strani Ebay, je potrebno malo pobrskati. Drugače pa imata na voljo tudi TovarnaOrganika in Milnica nekaj embalaž v ponudbi.
Za balzam priporočam manjše embalaže, do 10 ml.

Moje sestavine (žal se moram opravičiti, na sliki nimam karitejevega masla, ker mi je zmanjkalo in sem ga ravno naročila, pa sem upala, da bo prišel do danes že do mene)


Na fotografiji zgoraj čebelji vosek, ki ga je potrebno nastrgati. Jaz sem ga dobila pri čebelarju, drugače pa tudi cene v trgovini niso drage, pa še nastrganega imate, tako da eno delo manj.


Kokosovo maslo.



Kakavovo maslo, kupljeno v trgovini VitaCare. Najboljše maslo, kar sem jih sprobala, odličnega okusa, Primerno tudi za izdelavo čokolade (objavim v kratkem kakšen recept)

KAKO SE LOTIMO DELA?
 Najprej pripravimo vodno kopel (saj veste, voda v eni posodi, čez pa še ena posoda).
Vanjo damo 4 žličke čebeljega voska, počakamo da se stopi, potem pa vanjo dodajamo kakosovo maslo/kakavovo maslo/karitejevo maslo.

No jaz sem za zadnjo izdelavo uporabila 4 žličke čebeljega voska, 2 žlički kakavovega masla, 2 žlički karitejevega masla, 1 žličko kokosovega masla, 1 žličko medu.

 Ta vsebina ki sem jo zgoraj navedla je primerna za 2 večja balzama, ali 4 manjše.

Počakate, da se vse to raztopi in ko je raztopljeno nalijete v embalaže-posodice. Za mešanje priporočam ročno stepalko, evo še fotko dodam.

V posodicah se vam bo izdelek v roku pol ure strdil in bil pripravljen za uporabo.

Moj izdelek.





Veliko sreče pri izdelovanju če se bo katera lotila. Vesela bi bila tudi povratne informacije kako se vam zdi tole uporabno, če kaj pogrešate, itd..

Pozdravčke, Kristina

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Super:) Tudi jaz si doma sama izdelujem balzam za ustnice in od takrat naprej ga ne zamenjam za nobenega s trgovine:) Tvoj je pe boljši, ker imaš veliko masel, pa še idejo za nove trgovine si mi dala:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ne, samo v kotu mi ležijo tastari... Je pa res, da če delaš samo balzame je malo "škoda" masla kupovat samo za tole. Jaz jih itak rabim v več namenov, zato mi grejo precej hitro. Sploh kakavovo, si sama doma čokolado naredim :D :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Jaz doma ne ustvarjam ravno preveč, ampak če bi vedela, da mi bo uspelo porabiti vse sestavine, bi jih takoj kupila in se lotila delanja lastnega balzama. Upam, da boš objavila še več DIY postov, meni so res zanimivi za branje.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz komaj čakam čim več DIY izdelkov pa kakšno novo milo če bi objavila

      Nika V

      Izbriši
  4. Drugače kokosovo maslo- za kuhanje porabiš, kakavovo pa za sladice-lahko izdelaš doma čokolado, ful je možnosti :D

    Bom pa definitivno še kaj objavila :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ker te spremljam že dost časa morm res pohvalit blog pa zdele sm se lotla mal po tvojem receptu to labelo delat in mi je čist ok pršla. hehe dons me boš čist dost mela s temi komentarji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, zelo lepo slišat :D Sej bom še kakšen recept objavila, danes sem delala kremo oz losjon za telo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem naredila balzam po zgornjem receptu in se mi je zdel malo pretrd, zato sem še enkrat stopila vse in uporabila razmerje, vse po 2 žlički :) Balzam je sedaj super :) Hvala za recept.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Zivjo. Mene zanima kje se da dobiti embalazo za labelo, ta k je na zadni slikci?
    Drgac pa ful dober blog, morem se ustale mal precekirat😊
    Tnx.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Embalaža dobiš na strani Tovarna Organika, Sanolaborju in na Ebayu, pa še kje bi se našle. Najbolj se ti splača iz Ebaya naročit je pa res, da nekoliko dlje čakaš potem.

      Izbriši
  9. Zivjo. Mene zanima, kje se da dobiti embalazo za labelo..to tazadno slikco mislm.
    Dober blog
    Tnx

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images