OXIGENESIS SLOVENIJA

12:44

Kaj je Oxigenesis?

Estetski postopek za bolj zdravo kožo. Združuje nanašanje aktivnih sestavin z aplikatorjem pod pritiskom stisnjenega kisika (99% čistega kisika). Z omenjenim postopkom dosežemo naravno celično aktivacijo na povsem naraven način in omogočimo prehod celic iz pasivnega v aktivno stanje ter jim dajemo energijo za proizvodnjo kolagena, elastina, beljakovin in drugih snovi, katere so izgubile tekom časa. 
Učinkovit je pri glajenju gub in močnih izraznih linij (okrog oči, ust in čela), pri aknasti koži, kožnih nepravilnostih, podočnjakih, dermatoloških težavah,… Pri tretmajih namenjenih lasišču se uporablja pri moški plešavosti, pri krožnemu izpadanju las, osveži in revitalizira šibke in lase poškodovane zaradi beljenja, barvanja in drugih lasnih tretmajev ter hkrati regulira izločanje lojnic ter odpravlja težave s prhljajem.
Na fotografiji sem med samim postopkom. V levem kotu zgoraj vidite izdelke, ki se jih nanaša na kožo, spodaj pa pripomoček s katerim se nanaša na kožo.

Vir fotografije: uradna Oxigenesis stran
Pršilka s katero se pod pritiskom nanaša izdelke na in v kožo.
Tudi sama sem imela možnost preizkusiti Oxigenesis tretma. Najprej nisem vedela kaj pričakovati, saj nimam pretiranih težav s kožo, tudi gubic še nimam. Šla sem iz čistega firbca, saj tovrstnih kisikovih neg še nisem preizkusila, prav tako pa sem bila le dvakrat na negi obraza- pa še ti dve mi nista ustrezali, zato se za nadaljne nisem odločila.  Lepo kožo na obrazu ohranjam z Japonskim cosmo liftingom, ki mojo kožo naredi sijočo in napeto, nasploh pa se rada poslužujem naravnih metod, zato sem se tudi odločila preizkusiti Oxigenesis.

Sam postopek traja 45 minut. 
Več o tem si lahko preberete---> tukaj, kjer dobite še nekaj ostalih informacij na voljo.
Sama sem se poslužila tretmaja v Novi Gorici, na njihovi uradni strani pa najdete seznam tudi drugih mest, kjer se to izvaja.

Ob prijetni glasbi, nežnemu vonju sivkinega eteričnega olja z nekaj dodatki limonske trave in udobni postelji sem se prepustila Oxigenesis strokovnjaku za nego kože.

Na obraz mi je najprej nanesel čistilno mleko, katerga namen je obnova kože in naravna regeneracija kože. Po odstranitvni čistilnega mleka se na kožo nanese tonik, ki oža pore in odpravlja nečistoče ter uravnava pH kože. Temu sledi nanos pilinga z naravnimi delci, ki odstranjuje površinske celice in kožne nečistoče. Namen pilinga je tudi zmanjševanje pojava obraznih linij in gubic. Po nanosu pilinga sledi reconstuctor- aktivni kompleks, ki poskrbi za elastičnost kože in jo poživi. 
Malo pred koncem sledi nanos maske, ki deluje protivnetno, blaži in vlaži kožo, za konec pa še nanos seruma za zrelo kožo ali pa za občutljivo in dehidrirano kožo. Katerega izbrati se odločijo na podlagi prehodne analize kože, ki jo opravite pred samim začetkom. Jaz sem "izbrala" občutljivo in dehidrirano kožo.

Sam postopek je neboleč, zelo prijeten in sproščujoč. 
Sama sem izvedla 5 tretmajev, v petih tednih, torej en tretma tedensko.

Moja koža je po petih tretmajih videti bolj sijoča in spočita, znebila sem se nekaj manjših mozoljčkov, ki sem jih imela na bradi in čelu, ker sem predlagala, da bi malo intenzivneje delali področje okoli oči-podočnjake pa sem opazila precejšnje zmanjšanje temnih kolobarjev pod očmi, ki so posledica pretiranega stresa, nerednega in predvsem pomanjkljivega spanca.

Toplo priporočam vsem, ki imate aknasto kožo- moji prijateljici je naredilo čudež iz kože, po dolgih letih bojevanja z mozolji je njena koža videti precej bolje.

In uradne strani pa sem pobrala še nekaj fotografij pred/potem, saj jih sama nikakor nisem uspela narediti.
Vir fotografij : Oxigenesis Slovenija (Facebook stran)




Je katera že slišala za Oxigenesis metodo? Ali pa vas je morda med prebiranjem zamikala?

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Odgovori
    1. Cena je 60 € za eno terapijo in 250 € za 5 terapij. Za več info lahko pišeš na dotikvecnemladosti@gmail.com

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images