BIOTHERM WONDER MUD / SKIN BEST

21:12

Mojo ljubezen do Biotherm kozmetike ste lahko prebrali že ----> tukaj. Pisala sem o liniji Skin Best, o kremi, serumu in koncentriranemu olju.
Spomladi je prišla ven tudi antioksidantna maska za razširjene pore. 
Pri nas v Sloveniji imate na voljo le večja, "original" pakiranja, v Italiji pa večkrat najdem tudi manjše sete po zelo ugodni ceni.
Nasploh se kozmetiko znamke Biotherm splača kupovati čez mejo, sama jo kupujem v Italiji, ker je nekje 20-30 % cenejša kot pri nas. Po nekoliko nižji ceni jo najdete tudi na Salmi.



Gre za antioksidantno masko, ki je čistilna in se jo priporoča na obrazu pustiti nekje 3 minute. Namenjena je razširjenim poram, jaz pa bi rekla, da je primerna za skoraj vse tipe kože. No, morda kakšni ekstra suhi koži jo odsvetujem. Uporabljala naj bi se dvakrat tedensko, tudi sama sem jo uporabljala nekje na 3-4 dni. Na obrazu sem jo pustila nekje 5 minut, včasih sem "pozabila" in je ostala na obrazu tudi 15 minut. Učinek je bil isti, kljub temu, da je učinkovala več časa pa mi kože ni izsušila ali iritirala.
Ne gre za običajno glineno masko, ki mi navadno precej izsuši kožo. V maski najdete še manjše granule, ki lahko služijo kot nežen piling po tem, ko se masko z vodo odstrani/umije iz obraza.

Cena maske: 40-50 € za 75 ml
V Italiji dobite manjše sete za ceno nekje 20-30 €, ki se definitivno bolj izplačajo, primerni pa so tudi za vse, ki bi radi malo bolj spoznali znamko, sprobali več izdelkov hkrati in ne bi radi kupovali original velikosti izdelka.

Kaj pa učinek na koži?
Le redko katera maska za obraz mi  kožo naredi tako sijočo. Sicer zraven vsega sem sedaj ponovno začela z uporabo Biothermovih izdelkov za nego kože- kremo, serum in olje. 
Koža je po uporabi nahranjena in sijoča- pa naj se še tako čudno sliši, glina mi v tej maski niti malo ne izsuši kože. Kvečjemu koža ponovno pridobi tisti svetleč lesk.
Tudi ob samem nanosu mi kože ni zategovala. 

Vsekakor jo priporočam, kljub ne ravno nizki ceni. Imejte v mislih, da imate masko, ki vsebuje 75 ml izdelka za vsaj nekje 50 uporab, saj jo je potrebno nanesti zelo malo.
Je pa cena kljub vsemu precejšen minus, saj gre za eno dražjih mask, ki sem jih odkrila v zadnjem času.


Je katera že sprobala to masko? Priporočate še kakšen izdelek znamke Biotherm?

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Heej, bom tudi sama preskusila tole masko, obožujem izdelek z glino. Meni je zelooo všeč njihova odišavljena vodica za telo in kot dišava Oceane, ki je morje v steklenički ... ta vonj, svežina in menda tudi molekule, ki so v obmorskem ozračju in dajo dobro počutje. Priporočam.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images