Empties #4

00:52

Tokrat spet ena malo bolj obsežna objava izdelkov, ki sem jih nabirala kar dobra 2 meseca.


Syoss lak za lase je med vsemi Syoss laki najmočnejši. Dal mi je prav to kar sem iskala, močno utrjevanje in dolgo obstojnost. Nakup izdelka sem že ponovila, priporočam!
Če se ne motim sem o Balea laku za lase že pisala v prejšnji objavi o porabljenih izdelkih. Lak je pač moja stalnica, zaradi smešno nizke cene in kvalitete. Namreč je zelo močen in dolgo obstojen. Nakup definitivno priporočam!




Tokrat sem porabila kar 3 olja za lase in sicer Lorealovo, Orofluido in Nashi Argan oil. Vsa tri olja moram zelo zelo pohvaliti.
Če pa začnem s posameznimi ocenami :
Lorealovo olje za lase je zelo tekoče in sem ga res hitro porabila. Se hitro vpije v lase, da lesk in zelo lepo diši. Minus je to, da se res hitro porablja.
Orofluido olje za lase je name na začetku pustilo res mega vtis, potem ko sem sprobala še druga olja sem ugotovila, da se tudi druga lahko primerjajo z njim. Pa vendar je zelo dobro olje, gosto, lasem da res zelo lep lesk.
Nashi Argan oil pa je olje za lase, ki me je do sedaj najbolj prepričalo.
To pa zato, ker je gosto, lepo mazljivo, od vsega pa je največji plus to, da je moje lase od vseh izdelkov kar sem jih kdaj sprobala najbolj nahranilo.
Ker imam trenutno preveč podobnih izdelkov na izbiro nakupa le teh nisem ponovila, ko pa mi zmanjkajo bom naslednji nakup definitivno ravno Nashi Argan Oil.
Kljub temu lahko napišem, da priporočam nakup vseh treh olj, sama bi jih ocenila kot zelo zelo dobre izdelke za lase.


Tole masko za lase sem dobila za darilo, pojma nimam kje je bila kupljena, vendar lahko rečem da je ena izmed najboljših mask/krem za lase! Preprosto čudovita, lase je naredila mehke, z lahkoto sem jih razčesala.

Gliss šampon za lase pa me je za to ceno zelo presenetil, tako kot večina drugih Gliss šamponov, ki sem jih sprobala. Nakup definitivno priporočam, sploh tistim, ki imate suhe in slamaste, ter barvane lase.


Loreal suhi šampon za volumen las je daleč, daleč najboljši suhi šampon ki sem jih kdaj sprobala.
Resnično edini ki mi je podaljšal svežino las za dva dni! Ker sama ne presenem mastnih las, niti prvi dan ko se mi začnejo mastiti pri lasišču mi je ta šampon zelo pomagal, saj je dobesedno izsušil lasišče.
Nakup priporočam, edini minus pa je cena, ki je 17 €, vendar je res vreden te cene.

Pantene spray za lažje razčesavanje las, ki sem ga predstavila tudi med naj izdelki leta 2013 je res vreden čiste 5ke! Lase lepo nahrani in predvsem kar sama potrebujem, da si jih lažje razčešem.
Nakup bom ponovila.


Just gel za tuširanje. Ne vem, kot vsi povprečni geli, definitivno precenjena Just znamka. Sama si kaj takega nebi nikoli kupila.

Balea piling, kupim ga vsake toliko, drugače si delam doma pilinge. Vendar je krasen in nakup definitivno priporočam.

Fa in Afrodita gela za tuširanje. Nič posebnega, prijeten vonj ki pa se ne obdrži na koži. Nakupa ne vem če bi ponovila, ker rada menjam gele za tuširanje pa še zadnje čase se rada tuširam z doma narejenimi mili.

Titania kremni piling za noge in pete. Torej končno ena zelo slaba ocena. Najprej ne vem kaj me je pičilo, da sem kupila piling za noge. No piling ki to ni je bil pravo razočaranje, nobenega piling učinka, smrdljiv vonj. Na koncu sem ga porabila skoraj celega hkrati.
Nakup odsvetujem.






Deodorante ponavadi res vedno menjam, sploh te v rolici. Borotalco deodorant redno kupujem in mi je super, nakup ponovim vedno znova. Ponavadi sicer izbiram zeleno embalažo. Všeč mi je tudi zaradi nevtralnega vonja. Nakup vam res priporočam.
Balea deodorant pa lahko rečem da me je pustil brez nekega mnenja, ni nič posebnega. 


 Neutrogena maska in gel za umivanje obraza me je zelo pozitivno presenetil, primeren je za mešano do mastno kožo, cena je nekaj čez 5 € in nakup bom definitivno ponovila.

Balea gel za umivanje obraza je nežen gel, ki ga uporabljam ponavadi za jutranje čiščenje obraza. Nakup priporočam, kot sam gel pa ni čisto nič posebnega. Moji koži zelo odgovarja in ga redno kupujem.

Balea krema za matiranje me ni prepričala, do konca jo je porabila sestra. Meni je preveč izsušila kožo, je zato res bolj primerna za mastno kožo.

Balea blazinice za odstranjevanje ličil pa so meni najljubše, redno jih kupujem poleg micelarnih vodic in zato nakup definitivno priporočam. Na mojem blogu so se pojavile že veliko krat in zraven bi dodala še to, da so nekatere punce napisale, da so jim dražile kožo. Čeprav se meni to ni nikoli zgodilo in nakup definitivno priporočam.






Balea kakavovo maslo za telo, z eno besedo krasno! Vendar sem vseeno pričakovala bolj kremasto in mastno strukturo (mislila sem, da bo enako prejšnjemu maslu za telo, ki je bil res top)
Pa vendar je tudi to zelo zelo dobro in bom verjetno nakup celo ponovila, priporočam!

Collistarjev anticelulitni serum, žal sem imela le 30 ml vzorček, tako da nekih zaključkov ne morem delati, vendar so me do sedaj Collistarjevi izdelki za celulit res presenetili.







Tokrat sem delala tudi čistko vseh lakcev, ki sem jih imela in tole je stanje lakov ki gredo stran, približno še ene 100 lakov pa išče nove lastnike.

Kako sem vam zdi ideja za blog sale z lakci ki jih imam?


Avon Super Shock maskara je bila tudi že omenjena na blogu pa vendar bom še enkrat na kratko napisala, da je to najboljša maskara za ločevanje trepalnic. Ponavadi najprej s to maskaro lepo ločim trepalnice, nato pa grem čez še z eno drugo maskaro. Nakup priporočam zaradi lepega ločevanja in kasnejšega učinka, drugače pa maskara za samotojno uporabo ni ravno to kar bi morala biti. Nakup vseeno zelo priporočam zaradi navedenega razloga.


Max Factor & Tigi črni barvici za oči. Stran ju mečem, ker sta v moji toaletni tortbici verjetno že 2 leti. Nista me tako prepričali, da bi ponovila nakup. Essence črna barvica še vedno zmaga, kljub temu da je vsaj petkrat cenejša od teh dveh. Ne priporočam nakupa, sploh pa ne Max Factorjeve.

Zanima me kar sem vas že zgoraj vprašala, kako se vam zdi ideja o prodaji lakcev? Imam jih veliko preveč, nekatere celo nove in bi jim rada poiskala nov dom.

Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Se ti je pa res nabralo veliko porabljenih izdelkov :) Meni se zdi ideja o razprodaji lakcev super, bodo vsaj našli nove lastnike.
    Kje si pa kupila tisto Nashi arganovo olje? Prvič slišim zanj, bi ga pa sprobala če ti je tako super.
    Sicer mi je pa ta Avonova maskara med najljubšimi, Balein roza gel za umivanje obraza je pa tudi dokaj dober, sploh za to ceno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naslednji teden, ko bom imela malo več časa bom pripravila vse lakce ;)
      Nashi Argan oil pa sem dobila v eni trgovinici v Novi Gorici, kjer kupujem Lorealove izdelke za lase. Ne vem kje bi se drugače še dobila, ker prav iskreno nisem gledala.

      Izbriši
  2. uuu, to pa je zelo veliko porabljenih izdelkov! :) so mi ful všeč taki posti, sploh ker zelo rada preizkušam nove stvari. :)

    me pa zelo zanima, kje si nabavila Orofluido olje za lase, sem slišala že veliko pohval, pa ne vem, kje ga lahko nabavim? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf Orofluido dobiš v frizerskih trgovinah ali pa preko spleta se ti še bolj splača.

      Izbriši
  3. Dobra objava, si res dosti izdelkov nabrala :) drugače se pa tudi meni zdi ideja o prodaji lakcev super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow super, si pridna pri porabi. To Lorealovo olje je res top, pomoje ga bom do konca življenja kupovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skušam delat, eno porabi, potem šele drugo kupi...ne gre mi tako dobro, ampak boljše kot pred enim letom pa definitivno..
      Lorealovo olje je špica ja, zdej imam Loreal Mythic Oil in mi je kar malo podobno kot tole. Sicer stane 3 krat več in ga je malo več noter, ampak mi je res fuuul dobro!

      Izbriši
  5. Ful dobra objava. Mika me olje za lase od L'oreala za sprobat. Super lakci, imaš dobro zalogo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olje ti pa res zelo priporočam, jaz sem do sedaj brala same super ocene, je res zelo pohvaljeno!

      Izbriši
  6. Uf, to pa je enih izdelkov. So mi pa všeč, ker so hitre ocene, boljše kot cel review brat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf ja, pa že za tale post porabim veliko časa, kaj šele da bi pisala dolge ocene.
      Mi je pa tudi meni lepše brat kratke odzive..

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images