Nočni spray/ maska za lase

12:24

Ja, naslov je malo čuden.
Tole je spray, ki si ga zvečer našpricate na lase, pustite delovati čez noč in naslednji dan izperete.
Dobi se v frizerskih salonih, stane pa med 16-18 €.


Spray naj bi nanesli zvečer na lase, razčesali, ter naslednji dan sprali.
Kot sem že omenila deluje podobno kot balzam ali maska za lase. Lase naredi res lepe, ter mehke.
Kljub vsemu sem jaz po uporabi šampona na lase še vedno nanesla masko.

Tekstura tega spraya je kar težka, podobna je kremi/balzamu, samo da se s pumpico našprica na lase.
Je zelo prijetnega vonja in se hitro vpije v lase, tako da ne pusti mastnega sloja in lahko rečem da skoraj ni vidno, da smo si našpricali na lase. Vseeno ven ne moremo s takšnimi lasmi, ker nam jih malo zlepi skupaj (kot drede) :D

Velik - je cena, ki je za tak izdelek kar visoka. Izdelka kljub temu, da mi je bil všeč nebi ponovno kupila zaradi cene. Za ta denar raje kupim kakšno dobro masko za lase, ki jo nanesem po umivanju las in ima isti učinek.
Nekega izboljšanja na laseh nisem opazila, vendar noben izdelek ne dela čudežev na mojih laseh. Če so uničeni grejo stran in to je to, ne verjamem, da obstaja izdelek ki tako zelo dobro obnovi uničene lase ;)


Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

4 komentarji

  1. A si ga uporabljala pri vsakem pranju? Če te prav razumem, se ni prenašal na rjuhe, ne? Jaz sicer ne vem, če bi uporabljala tak izdelek, ki se pusti čez noč, ker zjutraj perem lasje bolj poredko (pogosteje poleti, ker se hitreje posušijo), bi me pa verjetno motilo to, da jih zlepi skupaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem ga pri vsakem..ni se pa prenašal ne ;)
      Jaz si pa fulkrat dajem maske ali kaj takega gor čez noč, tudi olje in si potem zjutraj umivam.
      To delam ko se mi ne mudi in ko sem več časa doma ;)

      Izbriši
  2. js se popolnoma strinjam s tabo. Mislim, da ne obstaja izdelek, ki bi ti popravil že uničene lase :S ko so enkrat uničeni, je konec.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images