IZPITNO OBDOBJE IN IZPITI, SI PRIPRAVLJENA?

19:48

Izpiti in izpitno. Kako bi se temu reklo? Nekaterim študentom to predstavlja počitnice in le nekaj "izi" izpitov, spet drugi imamo malo bolj poln urnik in ogromno izpitov.
Vem, da smo že kar globoko v izpitnem obdobju, nekteri ga že končujejo, do konca pa sta še 2 tedna in čas za zadnjo brco v rit, intenzivno delo in zbranost.

Za danes imam dovolj zvezkov, usedla sem se na posteljo in iskala nekaj motivacije za nadaljno učenje, potem pa me je prešinilo "hej, lahko bi spisala post." :D

Če si tudi ti polno zasedena, obiskuješ faks in še delaš zraven verjamem, da je kar nekoliko težko vse razporediti. 
Stres, stres, stres.
Priznam, da sem bila na začetku izpitnega pod stresom tako zelo, da sem si pogrizla vse nohte, spalo se mi je in sploh se ne bi spravila iz postelje, če ne bi mogla it delat. Pica je moja najboljša prijateljica, Red bul, kava, čokolada, smiljenje sami sebi.
No prišla sem do točke, ko sem rekla dovolj in si dala brco v rit.

Nekaj predlogov kaj narediti in kako se organizirati, ki ti bodo v pomoč.


1. URNIK
Si že slišala za Magic Planner? Moj dober prijatelj, sicer ne dolgo časa, pa vendar me je kupil in se ne ločim od njega. Seveda v poštev pride tudi kakšen drug planer, nekaj kamor si boš zapisala tvoj urnik za naslednji mesec.
Razporedi si dneve učenja, službe v kolikor tudi delaš in proste dneve, ki bodo namenjeni uživanju.
Ne planiraj si samo po dnevih ampak tudi po urah.
Kar lahko narediš danes ne prestavljaj na jutri, pa čeprav se sliši še tako obrabljeno.
Če boš dovolj pridna imaš lahko konec izpitnega celo teden ali dva zaslužene ali bolje rečeno celo prigarane počitnice.

2. GRADIVO
Da ne boš zadnji dan letala brezglavo naokoli in iskala zapiske si jih pripravi še pred začetkom učenja, na hitro preglej koliko snovi je, kaj je pomembno in preračunaj koliko dni potrebuješ za učenje.
To ni ravno pravi način pa vendar-od starejših letnikov se pozanimaj kakšni so izpiti, saj nekateri predavatelji dajejo celo iste, ali rahlo spremenjene. Če si med letom spala in pršpricala predavanja poglej kaj ti manjka in si morda sposodi zapiske.

3. PROSTOR ZA UČENJE
Ja, sama sem noro občutljiva in me kar nekaj stvari moti. Prostor mora biti čist in svetel, brez motečih dejavnikov. V mojem primeru je to knjižnica. Nažalost je v izpitnem obdobju tudi ta zelo polna in zame neuporabna. Moti me, ker se veliko ljudi sprehaja, pije, kofetka, celo uporablja telefone. Nažalost v naši knjižnici ni nekega nadzora. Zato knjižnico raje uporabljam v predizpitnem obdobju.
Poišči si primeren prostor, kjer se boš počutila odlično, imela mir in boš lahko nekaj ur dnevno preživela za knjigami.


4. ODSTRANI TELEFON
Ja, priznam, moja najtežja točka.
Včasih delam preveč pavz in sploh v izpitnem je Instagram moj najboljši prijatelj.
Če se le da odstrani telefon za nekaj časa iz prostora kjer se učiš in izključi zvonenje.
Ko se učim v knjižnici ponavadi telefon pustim kar doma, sicer mi je težko, ampak sem veliko bolj produktivna, zbrana, ter porabim manj časa za učenje.


5. HRANA
Moja najboljša prijateljica je pica in vse kar se sliši precej nezdravo.
Vendar me takšna hrana napihne in se po njej počutim precej utrujeno.
Zato se potrudim jesti čim bolj zdravo in raznoliko hrano. Veliko sadja in zelenjave. Zjutraj kavo, rogljiček in smoothie, za kosilo zelenjavno juhico. 
Za nagrado med učenjem pa pripada tudi čokolada, vsake toliko.

6.PIJAČA
Energijski napitki polni sladkorja ti zagotovo ne bodo naredili nič dobrega, prav tako ne sladki sokovi in vode z okusi iz avtomatov. Ste kdaj obrnili embalažo in preverili na etiketi koliko sladkorja je v vseh teh napitkih?
Raje jih zamenjaj za črno kavo, zeleni čaj, vodo ali pa domače zeliščne čaje.
Še vedno si lahko sama narediš tvoj ekstra poživljajoč napitek- limonada s stevio in guarano v prahu.

8. KUPI SI KAJ LEPEGA
Kako že gre darilo, from me to me?
Razvajaj se in kupi si kaj lepega, Za vsak uspešno opravljen izpit.
Meni pomaga sprehod v L'Occitane in večanje moje "wish liste" :D

9. POČITEK 
Nočno učenje in izpuščanje spanja na dolgi rok ni rešitev.
Vsako noč se naspi in spi vsaj 8 ur. Samo tako boš lahko normalno funkcionirala. Si predstavljaš en mesec s čisto malo spanja?
Sama slaba energija in izčrpanost ne bosta prinesla dobrih rezultatov.
Podočnjaki in "zombi oprava" pa ti tudi ne bosta delala usluge.

10. SPREHOD
Naredi pavzo od učenja, pojdi na svež zrak.
Sprehod, obisk fitnesa ali karkoli- nadihaj se svežega zraka.
To, da si cel dan v zaprtem prostoru je zelo slabo, saj postaneš utrujena veliko prej.
Svež zrak te bo napolnil z energijo za učenje.
Če se ti tako zelo mudi in si na tesnem s časom si vsaj dobro prezrači prostor v katerem se učiš.


 11. MOČ MISLI
Misli pozitivno. Če ti prvič in drugič ne uspe imaš še vedno nekaj izpitnih rokov v poletnem/jesenskem obdobju.
Neuspeli izpit ne pomeni konec sveta, pojdi dalje, pozabi in se intenzivno uči za naslednji izpit.
Kljub vsemu se potrudi, nič ni lepšega od doooooolgih počitnic nekje na morju.

12. NAGRADA
Nagrada za opravljene izpite?
Jaz imam v mislih terme Olimije in Budvo, se še odločam kaj bom izbrala.
Če si tako pridna in med študijskim letom tudi delaš si lahko mirne vesti privoščiš oddih. V nasprotnem primeru pa se dogovori s finančnim ministrom za pomoč, še vedno ti ostane kakšen mini izlet. Bled zveni odlično.

13. OBROKI
Ja, podobno kot nekaj točk nazaj. Se učiš v knjižnici ali kje drugje in si ne moreš sama kuhati, kljub vsemu pa bi zdravo jedla?
Preden se odpraviš od doma si lahko pripraviš nekaj preprostih obrokov, ki te bodo nastili. Liter sadnjega smutija (banana, kokosovo mleko, ovseni kosmiči, borovnice, maline) in če še to ni dovolj lahko dodaš vanj tudi oreščke.
Prav tako si lahko doma izdelaš odlične žitne ploščice.
Tudi če si v stiski s časom ne izpuščaj obrokov.

14. GLASBA
Sama imam navado, da si med kratko pavzo zavrtim najljubše pesmi, ki me vedno spravijo v dobro voljo.

15. KONEC IZPITNEGA
Verjetno najlepši del. Naredi analizo, če ti je ostalo veliko izpitov naredi razpored in se jih reši čimprej. Še vedno obstaja možnost, da imaš prosto poletje.
Če si bila v prvem delu zelo lena in nisi prav veliko naredila pa se lahko v drugem bolj potrudiš. Ampak roko na srce, to si vedno vsi govorimo. Dobro vem kako je, ko se stvari zabašejo in sprotno delo odpove, saj imaš enostavno preveč stvari na kupu. 

Vesela bom tudi kakšnega vašega predloga.
Kako se spopadate z izpitnim obdobjem?
Koliko izpitov imate in kako si jih razporedite?

Vsem, ki ste še vedno zasuti z izpitom pa želim uspešno učenje! 

Pozdravček,
K

Fotografije: vir Pinterest

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Super nasveti! Osredotočenost je moja največja težava takoj za tem, da se zadnji dan učim.. :) O nezdravi hrani pa sploh nebi začela.. Je pa dober občutek, ko dobiš dobro oceno in opraviš izpit :) xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/02/dvorec-trebnik.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj sem sama ista. Na začetku še gre, sploh motivacijo dobim, če naredim izpit...če pa ne mi kar malo vse dol pade, pa nezdrava hrana, pa jokcanje. :/

      Izbriši
  2. KUPI SI KAJ LEPEGA <333


    HAHAHA TA JE ČISTO TVOJA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ampak vidiš, sem si kupla-zdaj bom pa nekaj časa pridna :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images