BOŽIČEK SVETUJE: PRAZNIČNI DARILNI PARFUMSKI SETI

12:56

Ob obhodu drogerij sem vedela, da si bom samo malo napasla oči, posebej sedaj, ko je praznično vzdušje. 
Če kupujete parfume je sedaj pravi čas, saj dobite zraven za isto ceno še kakšno darilce- losjon za telo, gel za tuširanje ali pa morda celo še kaj bolj izvirnega.
Ker smo včeraj pri nas doma praznovali (ja, vsi trije pri nas so decembrski) sem se odpravila po nakupih daril.
Priznam, da veliko raje nakupujem na spletu. Včeraj me je do nakupovanja za ta mesec precej minilo. Najprej sem iskala parkirni prostor, potem čakala v gužvi na blagajni, še pred tem pa se prerivala med polnimi policami. Ja, vsi miklavži so nakupovali na petek!

Če sem (spet) čisto zašla se vračam nazaj- te čudovite sete sem izbrala med tistimi, ki so najbolj pritegnili mojo pozornost. 
P.S če je še katera nora na parfume pa jih imate trenutno kar nekaj znižanih v trgovinah DM. za 35 % je znižana celo Gucci Flora (med mojimi najljubšimi in le redko se jo dobi tako znižano).





Cavalli Nero Assoluto, ker je embalaža tako veličastna.
Bvlgari Omnia, ker je so embalaže kot pisani bonbončki.

Jimmy Choo, ker je tako nežna in ženstvena embalaža.
Shiseido Ever Bloom, ker noro, ampak res noro diši.
P.S božiček če to bereš....veš kaj si želim :D
Bvlgari, ker se k zgornjim "bonbončkom" podajo tudi tej.

Bvlgari Omnia Roma. Zakaj? Ker je tale set nadvse simpatičen, toaletna torbica pa doda samo piko na i.

Je tudi tebe kakšen od setov zamikal?
Imaš morda za konec leta kakšen parfum na listi želja?

Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images