BOŽIČEK JE NA POTI: THE BEAUTY OF NAIL POLISH SVETUJE- 5 DARIL ZA LAKOHOLIČARKE

09:30

Torej, čisto na kratko in najlepši uvod v veseli december.
Gostujoča objava naše Tare, ki ustvarja blog z imenom The Beauty of Nail Polish.
Če prepustim kar njej besedo, vsem vam pa zaželim pravljičen december.
P.S priznam, da sem ob prebiranju njene objave tudi sama dobila kar preveč idej.

Punce pozdravljene,
Pred kakšnim mesecem dni me je Kristina povabila, da naredim gostujočo objavo za njen blog. Ker je takrat začela z ustvarjanjem darilnih objav, tudi moja naloga ni bila tako težko. Za vse tiste, ki me ne poznate, sem avtorica bloga The Beauty of Nail Polish, zato bo tudi ta objava nekoliko obarvana z laki za nohte, oziroma pripomočki, ki jih lakoholičarke pogosto uporabljamo. Odločila sem se, da vam predstavim 5 izdelkov, ki bi meni, kot obsedenki z laki, zagotovo polepšali Božično jutro. Tako nekako naj bi torej izgledalo darilo za lakoholičarko.


#1: Dance Legend - Pure Manicure

Gre za odkritje leta in zagotovo top izdelek 2015 v moji kolekciji. Čeprav je skrit v steklenički ki ponazarja lak za nohte, je njegova vsebina popolnoma drugačne. Gre za tekoči lateks, ki omogoča enostavno ustvarjanje poslikav in nanašanje laka za nohte. Njegov namen je, da zaščiti obnohtno kožico pred packarijo, ki jo ob štorastem nanosu laka še kako dobro poznamo. Tekoči lateks trenutno prodajajo v več oblikah, od manjših stekleničk do velikih steklenic (0,5l). Vsekakor pripomoček, ki me je zasvojil, zato ga priporočam tudi vsem vam! Porabi se ga zelo malo, ena steklenička ob redni (skoraj vsakodnevni) uporabi zadostuje za več kot eno leto. Na voljo je na uradni spletni strani Dance Legend.


#2: Mont Bleu steklena pilica za nohte s swarovski kristali


Za vse tiste, ki se soočajo s cepljenjem in pogostim lomljenjem nohtov priporočam steklene pilice Mont Bleu. Gre za češke pilice, ki so narejene iz unikatnega češkega stekla. Steklene pilice so bolj nežne do nohtov in jih za razliko od papirnatih ne poškodujejo. Sicer piljenje s stekleno pilico lahko traja dlje časa, ampak se splača poskusiti. Omenjene pilice lahko kupite v različnih velikostih na spletni strani Design Glassware.



 #3: China Glaze – Ruby Pumps lak za nohte

China Glaze je ameriška znamka lakov, ki pri nas na žalost ni najbolj dostopna je pa vsekakor odlične kvaliteta. Ruby Pumps je odtenek, ki ga mora imeti v svoji zbirki vsaka ženska. Gre za čudovit rdeči lak, ki še vedno kraljuje na vrhu lestvic, ki jih ustvarjajo razne revije ob koncu vsakega leta. Tudi na moji lestvici zavzema prvo mesto, zato ga toplo priporočam vsem, saj boste z njem vedno videti trendy in sexy. Dostopen je preko spletne trgovine Hypnotic Polish.



#4: MoYou London Pro Collection Plate 04


Meni najljubša vrste poslikave nohtov je zagotovo t.i. štempljanje. Gre za uporabo graviranih ploščic in štempiljke, s pomočjo katere vzorec prenesemo na noht. Angleško podjetje MoYou London je trenutno vodilno podjetje na tem področju, in njihove ploščice odražajo izjemno kakovost in domiselnost. Ploščice so razvrščene v kolekcije in izbira je resnično ogromna. Tudi mene so zasvojile in moja kolekcija šteje skoraj 60 MoYou London ploščic. Sama sem izbrala ploščico iz Pro kolekcije, ker je ploščica, ki jo največkrat uporabljam in vsebuje res različne vzorce, od detajlov do »full image« vzorcev. Na voljo so na MoYou London uradni spletni strani.



 #5: Seche in Poshe nadlaka

Seche je bil poj prvi hitrosušeči nadlak, in ostala sem mu zvesta do nosečnosti. Potem sem se odločila, da bom začela uporabljati bolj zdravo verzijo Seche nadlaka. Tako da to, kar vidite na tej fotografiji je Poshe v steklenici od Seche-a. Oba sta dostopna v večjih pakiranjih (okrog 0,5l), in se jih najbolj splača tako kupiti, saj to pomeni zalogo za kakšna 4 leta. Ko vam v steklenični začne zmanjkovati laka, enostavno dolijete in je zadeva kot nova. Prednost je, da se ne kvarita in tudi ne gostita v originalni embalaži. Kot vsi hitrosušeči nadlaki, se tudi Seche in Poshe hitro gostita med uporabo saj odprta steklenica prihaja v stik z zrakom. Jaz problem rešujem z Orly Thinner-om, ki ne pokvari hitrosušečega učinka. Zares odlična nadlaka za ugodno ceno in sigurno MUST HAVE vsake ženske, ki živi današnji hiter način življenja. Najugodnejša sta na Ebay-u, dobita se pa tudi v drugih spletnih trgovinah. 


To bi bilo nekako vse iz moje strani! Upam, da sem vam dala nekaj idej za božična in novoletna darila, če drugega ne, pa sem vam predstavila nekako svojih TOP 5 izdelkov tega leta. Na vseh omenjenih spletnih straneh, pa lahko najdete še veliko drugih izdelkov, ki so ravno tako primerni za darila. Najlepša hvala Kristini za povabilo – tudi v prihodnosti se bom z veseljem odzvala. J Upam da ste uživali v branju in da se kmalu vidimo tudi na mojem blogu! J

Kisses, Tara :*

You Might Also Like

1 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images