L`OCCITANE EN PROVENCE ULTRA RICH COMFORTING CREAM & LIGHT COMFORTING CREAM

22:09


Spet so me pridno razvajali z vzorčki, tako da sem kreme lahko sprobala, saj sem imela od vsake kreme 8 vzorčkov.
Gre za 2 kremi iz karitejeve kolekcije in sicer lahko sproščujočo kremo in ultrabogato sproščujočo kremo.

Kaj pravijo pri Loccitanu o kremah?

Lahka sproščajoča krema z rahlo in nemastno teksturo je zasnovana s 5 % karitejevega masla, ki zadosti bistvenim potrebam normalne do mešane kože, tudi tiste občutljivega tipa. 
Koža je trajno navlažena do 48 ur**, prožna in mehka. Zaščitena je pred zunanjimi agresivnimi dejavniki in ves dan ostane sproščena. 
Ženske v Burkina Fasu pridelujejo karitejevo maslo na roko. Ta tehnika pa ne oslabi in poškoduje njihove kože, temveč jo naredi izjemno mehko. Pri L'OCCITANU so odkrili, da je karitejevo maslo, ki ga v Burkina Fasu pridelujejo po tradicionalnem postopku, izjemno bogato z omega-6 maščobnimi kislinami in karitenom. Te izredno blagodejne molekule pomagajo navlažiti, nahraniti in dodatno zaščititi kožo.

50 ml, 28.50 €

Ultrabogata sproščajoča krema s kremasto in topljivo teksturo je zasnovana s kar 25 % karitejevega masla, ki zadosti bistvenim potrebam suhe do zelo suhe kože, tudi tiste občutljivega tipa. Koža je trajno navlažena do 72 ur, prožna in mehka, zmanjša se tudi občutek zategnjenosti. Zaščitena je pred zunanjimi agresivnimi dejavniki in ves dan ostane sproščena. 

Testi v ekstremnih vremenskih razmerah so dokazali izjemne vlažilne lastnosti kreme. 

Ženske v Burkina Fasu pridelujejo karitejevo maslo na roko. Ta tehnika pa ne oslabi in poškoduje njihove kože, temveč jo naredi izjemno mehko. Pri L'OCCITANU so odkrili, da je karitejevo maslo, ki ga v Burkina Fasu pridelujejo po tradicionalnem postopku, izjemno bogato z omega-6 maščobnimi kislinami in karitenom. Te izredno blagodejne molekule pomagajo navlažiti, nahraniti in dodatno zaščititi kožo.

50 ml, 30.50 €




Sama sem lahko kremo uporabljala za dnevno nego. Krema je lahka, lepo mazljiva, se hitro vpije, ne pušča mastnega filtra, lepo nahrani kožo in je ne masti.
Diši zelo nežno kot vsi izdelki iz karitejeve linije.
Pri meni je bila v uporabi zjutraj, kot podlaga za CC kremico.

Ultrabogata krema pa je bila vsestransko uporabna.
Ker je precej mastna je tudi težje mazljiva. Vsekakor je zelo hranilna, precej težja od prve, vpija se nekoliko dlje.
Sama sem jo za obraz uporabljala po pilingu, ko je koža rabila malo več vlage.
Zelo uporabna je bila tudi kot krema za suhe roke in pete, z njo sem mazala suhe komolce in strije na riti ( ja, karitejevo maslo je čudež za strije, obvezno sprobajte)


Embalaža obeh krem je tipično "Loccitanova" ali beri- simpatična steklena embalaža.

Je katera že sprobala ti dve kremi?

Trenutno prihaja zimski čas in se odločam za nakup hranilne, saj se odlično obnese v hladnejših mesecih.

Pozdravček, Kristina

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Prisežem, da imam našparanih teh 30 eur in še kar ne vem, ali jo kupim ali ne, sem pa do sedaj porablaže toliko testerjev, da vem, daso mi obe verziji fajn. Ampak imam še 2 Nuxe za porabit in bo zime prej že konec. Čistilno olje, tonik in potem še ena izmed kremic dajo krasen rezultat:) Poročajče sijo boš kupila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz imam isto preveč krem, samo tale me mika. Ti bom napisala, ko jo kupim :D

      Izbriši
  2. Najboljši kremi! Pa še dišijo super, jaz se vedno razvedrim zjutraj ko jo nanesem :) Bom pa tudi sama kupila Rich verzijo ker luskast nos ni moj najboljši prijatelj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, vonj je tak karitejev da dol padeš...meni je od teh kolekcij vonj najlepši.
      Dejansko tudi sama ne vem, morda je bogatejša boljša za zimo.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images