BALEA DUSCHE&CREME : POCHENDES HERZ / BLACKBERRY AND VIOLET

09:09

Že kar nekaj časa je od tega, ko sem kupila prvi tuš gel v DMju. 
Morate priznati, da za to ceno so noro dobri, predvsem dišeči.
Pustimo sestavine na stranskem tiru, čeprav se jim zadnje čase še kako posvečam, samo tukaj potem čisto, čisto malo zamižim :D

Balea ima kar nekaj dobrih izdelkov za nego telesa, med njimi me največkrat potegnejo dišeči geli za tuširanje ali pa pilingi. Preprosto, krasni so....noro dišeči. Izvirni vonji.
Veliko krat tudi omejene kolekcije, nažalost.

Tega sem ulovila nekje sredi poletja.





Kremni gel za tuširanje z vonjem violice in robidnic dobite v vseh DM prodajalnah, za 300 ml pa boste odšteli 0.79 € :D
Ugodno kajne?

Sama redko ocenim gel za tuširanje, saj menim, da kaj veliko ni povedati.
Oceno tega gela sem se odločila spisati, ker mi je bil vonj božanski in ker sem ujela malo trenutnega navdiha in veliko količino robidnic, ki sem jih letos nabrala.

Vonj gela je zelo nežen, rekla bi da je cvetlični.
Zelo težko definiram kako diši violica in kako robidnica. V tej mešanici izpade zelo sladko in cvetlično.




Pa ve punce, so vam Balea geli za tuširanje pri srcu?



Pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Ooo super, sploh nisem vedela, da imajo ta vonj. Sama sem nora na Baleine šampone, ker res omamno dišijo pa še zelo poceni so :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/10/does-it-work.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz imam tudi trenutno ta gel v uporabi. res božansko diši :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe slikce! :)

    Tegale še nisem preizkusila, včasih me Balejini vonji čisto premamijo, včasih so mi pa veliko presladki.

    Moram povohat! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.

      Tale je drugače sladek in svež, se ne morem odločit.

      Izbriši
  4. Ko bom šla kj do Dm-a ga bom zagotovo povonjala, ker mi po tvojem opisu diši noro:)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zate vem da ti bo sigurno všeč :D Te preveč poznam :D

      Izbriši
  5. Balea je glavni krivec za mojo armijo tuš gelov :) Poceni in dišeči, kako se lahko upreš temu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se ne moreš, razen če jih imaš way too much ampak še tole...

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images