Cupecakes banana

16:09

Včeraj sem bila na poroki in, ker je vsak gost nekaj spekel sem jaz pripravila cupecakese.
Jaz jim rečem kar mafinčki, ker v bistvu spodnji del testa je recept za mafine na 1001 način, zgornji del pa krema.


RECEPT:
Za spodnji del-testo sem uporabila kar recept za maffine, ki ga nikoli ne delam po točno nekem receptu, ampak malo kombiniram.
Torej jaz sem za 50 mafinov uporabila : recept bo malo na približno
5 jajc
6-8 žlic rjavega sladkorja
3 banane narezane na majhne koščke
5 žlic olja
5 žlic kakava v prahu
3 žlice čokolade v prahu
limonina lupina, malo limoninega soka
mleko
pecilni prašek
moka (lahko uporabite katerokoli, jaz sem tokrat kar navadno belo moko, ponavadi pa ko delam bol zdravo varjanto uporabim pirino in polnozrnato)

Jajca ločimo beljake in rumenjake. Beljake stepemo in damo za 10 min na hladno.
Rumenjakom primešamo sladkor, kakav, čokolado,olje, limonin sok in limonino lupino, ter mleko.
Vse to penasto vmešamo, na koncu pa dodamo še banane. Postopoma dodajamo moko, nato še pecilni prašek in čisto na koncu dodamo še beljake.

Ponavadi pečem na 180 stopinj 15-20 min.

Mafine vedno delam po občutku, tako da to je približen recept.

Krema, za nekje 50 kolačkov gre takole.

POTREBUJEMO:
7 dl smetane za stepanje
400 g mascarpone sira
sladkor v prahu
bananino aromo

Smetano stepemo in ji dodamo mascarpone, postopoma dodajamo sladkor v prahu, dokler ne pride snov dovolj trda, da se ne preliva.
Na koncu dodamo bananino aromo in okrasimo.





Zanima me, ali vam je fajn če vsake toliko objavim tudi kakšen recept, ker zelo rada pečem in kuham ? :D
Če ima kdo kakšno posebno željo naj kar javi :D


Še jutri do polnoči lahko sodelujete v nagradni igri, v torek objavim nagrajenca.

Lepo nedeljo vsem, pozdravčke Kristina :D

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Jaz obožujem cupcakes, odlično izgledajo! :) Jaz sem vedno vesela novih idej in receptov, tako, da še več :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo hvala ti...ja meni se zdi da jih majo vsi tako radi, da vedno ko so kakšni žuri naredim to in jejo vsi :D

      Izbriši
  2. Nisem ljubiteljica bananine arome, tako da bi jaz to najbrž izpustila. Zgledajo pa zelo slastni :D Recepti so pa vedno dobrodošli! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, tudi jaz ne preveč. Ampak do delam za žur mora bit čimveč sladkorčka in da zgleda lepo. Ko delam bolj zase si privoščim bolj zdrave recepte, brez toliko sladkorja in brez bele moke.

      Izbriši
  3. Tudi jaz se izogibam aromam. Mi je pa všeč, da objaviš tudi kakšen recept, da ne naletim vedno na "ženske" predstavitve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz ful nisem vedla kaj naredit, kako bi prišla zgornja krema če bi dala banane not, če bi bila še tako kompaktna, pa verjetno bi banane postale črne, zato sem dala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjetno bi postale res temne, ker bi bile v stiku s kisikom. Če jih daš med plasti, potem ne počrnijo toliko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem naredila potem k mi je krema ostala bananino torto, sm dala banane med plasti in višnje, je bila božanska :D

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images