MON'ELLE LASH STYLIST

22:49

Ker imam rada nove izzive in ker se zelo rada naučim še kaj novega. In ker obožujem skoraj vse, kar je kozmetičnega. Čeprav se mi je sprva zdelo le dolgočasno lepljenje trepalnic pa je veliko več. Obožujem, ko osebi dodaš tisto piko na I. In ker sem učiteljico Matejo že dolgo časa spremljala in se navduševala nad njenim delom. 

V maju sem se udeležila tečaja Mon'elle lashes, ki ga vodita dve mladi in energični punci, Monika in Mateja. Zakaj sem se odločila za njiju? Ker sem Matejo spremljala že dlje časa in takoj sem vedela, da je v tečaj vloženega kar nekaj truda in ur trdega dela. Predvsem pa izkušenj.

Zakaj Mon'elle tečaj ?  In ne, to ni reklama, je samo moje osebno mnenje.

1. Če želite spremeniti delavno okolje in si želite novih izzivov je to idealna priložnost.
2. Ker si urnik kreiraš sam.
3. Ker se Monika in Mateja resnično potrudita in izpeljeta tečaj zelo kvalitetno, predvsem pa UPORABNO.
4. Najpomembnejše- na voljo sta ti tudi po tečaju, za vse nasvete, krizne trenutke, pohvale, smeh in solze.

Če katero mika tečaj ga imate ta vikend v Ljubljani, naslednji teden pa bo potekal v Kopru.


Vaja na lutki, prvi, še dokaj neuspeli poskusi.

Če na kratko strnem moje izkušnje iz tečaja lahko podam samo pozitivno oceno. Trg rabi več takšnih tečajev, kot je ta. Dvodnevni tečaji se mi zdijo precej nesmiselni, tukaj pa je zastavljeno ravno obratno. Izobraževanje v katerega moraš vložiti nekaj truda preden postaneš Mon'elle stilistka. Čeprav verjetno se vsem ne zdi ravno prav je meni to najboljša opcija. Le tako se zaščitiš pred slabimi stilistkami, ki lahko naredijo več škode, kot koristi.

Vse pohvale Mateji in Moniki.
Če se katera odloča za tečaj ji iz srca priporočam.

Sicer pa sem se na tečaju učila tehnike podaljševanja trepalnic 1 na 1.
Tehnika izpade precej naravno in če ne pretiravamo z dolžino jih velika večina ne opazi, da so trepalnice sploh podaljšane.

Več o tečaju in izdelkih Mon'elle si lahko prebereš tukaj---> Facebook Mon'elle.


Prvi dan.
 Bi si katera želela prebrati še kaj več o podaljševanju trepalnic?

Zelo vesela bom tudi vaših izkušenj s podaljševanjem trepalnic.

Moje delo, 5. model :)

In še odprte, tehnika 1 na 1.
Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Zelo si pridna in vsi ti tečaji ti bodo še kako prav prišli:), več znaš- več veljaš:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Monika, ti si me itak vedno spodbujala <3 Hvala za lepe besede, ko prideš na naše konce pa veš kaj te čaka :D

      Izbriši
  2. Se strinjam z Moniko in glede na to da si še na začetku si res noro lepo naredila trepalnice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eva, tudi ti pridi kaj na naše konce pa se zmeniva ;) Če ne drugega ulovit zadnje češnje ;)

      Izbriši
    2. Lovim zadnje izpite, potem pa zagotovo :)

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images