PHYTO PARIS: PHYTOKERATINE REPAIRING SHAMPOO & ULTRA REPAIRING MASK

16:57

Phyto je znamka, ki me je pred časom že navdušila. Več si lahko prebereš tukaj---> klik.
Tokrat sem testirala šampon in masko za suhe in poškodovane lase. Kot vedno bi lahko začela s stavkom, da kdor me pozna ve, da se veliko pritožujem čez moje suhe lase, kljub dobri negi in skrbi za lase. Blond barva terja svoj davek.
Zadnje čase sem se posluževala Kerastase izdelkov-pa jih zaradi sestavin uporabljam veliko manj, kot sem jih-kljub vsemu pa top izdelki za tiste z res poškodovanimi in suhimi lasmi.
Poleg Kerastasa moja nega las vključuje izdelke Alterne in Alpastories Aloe vera šampon.

Če se spomnem časov, ko sem uporabljala Balein šampon in balzam za dober € bi lahko rekla, da so tej časi že davno mimo, jaz pa sem postala zahteven kupec, vsaj za nego las. Za lase zapravim največ in resnično mi ni škoda denarja za dober šampon/balzam/masko ali pač *nekaj obetajoče norega za lase*.

Kaj sem tokrat testirala?

Phyto Phytokeratine šampon za suhe in poškodovane lase, ter masko za oslabljene in poškodovane lase.


Phytokeratine šampon
Phytokeratine s svojimi sestavinami nežno čisti in ščiti občutljive lase, ki so posledično bolj močni in imajo lepši sijaj. Vsebuje inovativen Kerato-filler, ki obnavlja strukturo oslabljenih in poškodovanih las ter jim daje moč in sijaj. Hialuronska kislina zadržuje vlago znotraj las in zagotavlja optimalni nivo vlaženja. Ceramidi iz riževe moke delujejo kot medcelični cement, ki zapolnjuje mikrorazpoke na površini las in gladi kutikulo. Ekstrakt granatnega jabolka z antioksidanti ščiti pred UV žarki ter pred škodljivimi zunanjimi vplivi.
Uporaba: Lasišče in lase operite s šamponom, pustite, da deluje nekaj minut ter potem temeljito izperite. Samo za zunanjo uporabo.

Cena: 200 ml, 17.00 €
Moje mnenje

Zelo malo krat rečem, da je šampon idealen za moje lasišče.
Phyto šampon me je dobesedno sezul že po prvi uporabi. Navado imam dvakrat do trikrat šamponirati lasišče. Šampon mi ob prvi uporabi ni naredil neke pretirane pene, zato sem se malo ustrašila in postopek ponovila v drugo. Rezultat je bil veliko boljši. Težko opišem kako deluje na moje lase, pa vendar- ponavadi so ob uporabi šampona še vedno zelo suhi in se na dotik zdijo precej trdi. Nujno potrebujem za nadaljno nego še balzam in/ ali masko. Navadila sem se, da ponavadi balzam kar preskočim in nanesem masko.
Vonj šampona je precej nevralen, nič posebnega, prijeten. Tekstura je zelo kremasta in malo trša od običajnih šamponov, zato je boljše, da ga že na roki zmešate s čisto malo vode.
Redko se mi zdijo lasje lepi samo po uporabi šampona, no morda je beseda lepi rahlo zgrešena- ponavadi ostanejo suhi in prava muka bi jih bilo razčesati.





Maska v hipu obnovi lase, ki so po uporabi močnejši, sijoči in bolj polni. Za suhe, poškodovane in oslabljene lase - obnovi, vlaži in revitalizira od znotraj navzven. Rezultat so svilnato mehki lasje. Glavne sestavine: rastlinski keratin obnovi notranjost las. 2 hialuronski kislini za dvojno delovanje. Prva vlaži notranjost lasu in preprečuje izgubo vlage. Druga pa je dolgo delujoča: ovije lase in jim s tem dolgotrajno poveča volumen.
Uporaba: nanesite na umite in vlažne lase. Za tanke lase: nanesite manjšo količino maske po dolžini in na konice. Pustite delovati 3-5 minut. Dobro sperite. Za močnejše in zelo suhe lase: po šamponiranju nanesite srednje veliko količino izdelka na vlažne lase po dolžini in konicah. Pustite delovati 10 minut. Dobro sperite. 
Moje mnenje
Ker sem prej pisala same dobre stvari o šamonu lahko rečem, da isto velja za masko. Skupaj sta dobitna kombinacija. Maska je malo drugačna od ostalih mask, bolj kot na masko me spominja na kremo. Po šamponiranju jo nanesem na lase, samo na konice in pustim delovati nekje 5 minut, na koncu pa jo nanesem za kakšno minutko še na lasišče.
Ko sem jo sprala in posušila lase se mi je rezultat zdel osupljiv, lasje so bili ravni, gladki, niso bili naelektreni ali obteženi. Takšni izdelki ponavadi moje lase naredijo super, vendar jih precej obtežijo in hitro zmastijo. Phyto maska in šampon mi ne mastita las, lepi in sijoči mi zdržijo nekje 3 dni, morda celo 4. Še ena stvar, ki sem jo slučajno opazila, saj si lase zelo redko likam-zlikani lasje so ostali še 3 dni takšni, kot so bili prvi dan.
In še trikec z masko....
Za tiste z res suhimi in poškodovanimi lasmi je to idealna in hitra rešitev.
Nekaj kapljic arganovega olja zmešaj z masko in nanesi na lasišče pred pranjem. Še boljše se bo obneslo, če to naneseš nekaj ur pred pranjem ali pa celo pustiš čez noč na lasišču. Ko si v termah pa le nesi domov tiste kape za lase, ki jih naneseš med tuširanjem- so idalne ravno za takšne priložnosti, kot je nočna maska za lase.
Kaj pa sestavine?
Preveriš jih lahko tukaj- klik.
V Mullerjevih poslovalnicah se izdelki Phyto nahajajo na oddelku naravne kozmetike.


V kolekciji najdete tudi balzam za lase, ki sem ga preizkusila in se je ravno tako dobro obnesel.

Izdelke lahko kupite na spletni strani Mediforma.si, v Mullerjevih poslovalnicah in v lekarnah- na Primorskem jo dobite v Goriški lekarni.

Priporočam nakup in tudi sama se bom odpravila po večjo embalažo šampona za lase in maske.


Je katera že preizkusila katerega od naštetih izdelkov? Mi priporočate še kaj njihovega?
Je morda katera preizkusila Phyto barve za lase? Berem veliko dobrih odzivov pa se odločam za nakup, rada bi sprobala kako se obnesejo.

Pozdravček, 
Kristina

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Jaz sem tudi poskusila oba izdelka in sta res super, eden izmed meni boljših pa je zagotovo tudi olje Phyto Huille Supreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem prav prebrala tudi tvojo objavo, pa Tanita je pisala o olju in me je res že takrat zamikalo. Phyto ima očitno res super stvari.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images