SUMMER IS COMING

15:41

Verjetno se od aprila dalje zame že začne poletje, vsaj z mislimi sem tam, če ne drugače.

Kaj je obvezna oprema pri meni poleti?
Tej so hiti lanskega poletja, ki sem jih povlekla kar še v letošnje poletje, med tem pa iščem še kremo in puder z zaščitnim faktorjem,  da ne bom naokoli hodila "naga" :D



Olje, ki je must have kos v omari vsake, skoraj tako zelo kot črna obleka.
Gre za suho olje, ki ima bleščeč videz. Ne tisti bleščeč, da ti šajna od daleč, ampak takšen droben šimrast videz, za katerega bi lahko rekla, da se blešči.
Uporabno je na 101 način, sama ga uporabljam za telo, lase in kot bronzer.
Olje sestavlja oljnati izvleček šentjanževke, olje boreča, mandlja, lešnika in makadamije.
Odlična mešanica olj naredi kožo mehko.
Edini minus tukaj je cena, 50 ml za 28 e, 100 ml pa za 40 €.
Nekako sem zamižala na eno očke in nakup ponovila, vmes pa dobila tudi enega za testiranje.

VICHY IDEAL SOLEIL BRONZE SPF 30

Ker tudi naša koža potrebuje zaščito in predvsem zato, ker ne podpiram praženja na soncu. Kljub vsemu se zato ne skrivam cel dan v senci, ampak uporabljam kremo z zaščitnim faktorjem, velik slamnik in če se le da se izognem soncu med 12 in 15 uro.
Sicer pa zakaj ta krema ali bolje rečeno spray?
Ker sovražim packanje s kremami, ki se ne vpijejo takoj in so mastne.
Najprej me je prepričala embalaža, ki je priročna in na spray varjanto. Kot drugo je vsebina zelo lahka, skoraj lahko rečem, da je peresno lahka in se lepo razmaže, ter takoj vpije.
In še največji plus dobi zato, ker ponavadi uletim na plažo in se šele tam mažem (ja, namazali naj bi s že prej, da se izdelek vpije). Ko prispem se enostavno sama nasprejam in je to to. Ne potrebujem še asistenta, ki mi zraven teži kam bo brisal mastne roke.

SCHWARZKOPF SUN PROTECT BC SHAMPOO

Ne bom rekla, da je najboljši šampon, kar sem jih kdaj sprobala, ker ni. Je pa odličen za poletne mesece, ko si kar na plaži umijem lase in skrtačim z mojim enim in edinim TT.
Ne prenašam soli na laseh, kljub obljubam lepih kodrov pa izgledam jaz kot "kaj za vraga se ti je zgodilo".
Šampon vsebuje SPF in olja, ki lase negujejo. 



Olje za telo je iz LE kolekcije in dobite ga samo še v kakšni outlet prodajalni, pa vendar če vam uspe bom vesela.
V primerjavi z Nuxe oljem je to olje veliko bolj umetno (sestavinsko) in posledično ne tako zelo idealno za kožo. Ima pa večjo koncentracijo bleščic in je idealno za zagorel videz in kratko črno oblekico.
Všeč mi je predvsem v poletnih mesecih, ko rada dodam malo bronzing looka. Seveda je idealno za tiste s temnejšo poltjo. In seveda še manjše opozorilo- ne uporabljajte ga v kombinaciji z belo srajico. :D


Psssttt.... Afrodita ne tepi me, vendar je tole izboljšana verzija vaše slavne marmelade, ki to ni.
Ne razumem ravno nabolje tega marmeladnega trenda, moja najljubša je domača marelična.
Kiko vsako pomlad izda sončno kolekcijo, ki mi je zelo všeč. Pestra izbira izdelkov, tako s faktorjem, kot brez njega- lumpi!
Zakaj marmelada? Vsake toliko za malo zagorelega videza, vendar sem jo uporabljala v kombinaciji z zaščitno kremo, nikakor pa brez! 
Ne bom dolgovezila z nasveti, bi pa dvakrat premislila preden se na soncu pražim s podobnimi marmeladami cele dneve.


Rešitev za vse, ki niste ravno fani sončenja in pomislite tudi na vašo kožo.
Odlična rešitev za podaljšanje ali pa pridobivanje zagorelosti. Med preizkušanjem kar nekaj samoporjavitvenih izdelkov je ta pristal na prvem mestu. Že zaradi tega, ker je rjavkast in ne oranžen, kot drugo pa zato, ker nima tistega vsiljivega in nadležnega vonja po zažganem.
Kljub vsemu previdnost ni odveč, pred uporabo priporočam piling celotnega telesa in povdarjam- kakšna lisa sem in tja bo zagotovo.


Kakšni so pa vaši najljubši izdelki za prihajajoče poletje?
Ste katerega od izdelkov morda preizkusile?


Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Ne morem verjeti, da prvič slišim za Schwarzkopf šampon z zaščitnim faktorjem. Definitivno sprobam! :) xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/04/slimtox-tea.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja ti si že čist v poletje usmerjena, jaz pa kar še na pomlad nisem dobr preklopla:)Jst sem tudi lani uporabljala tale Vichy za sončenje in se je super obnesu, sem mela tut za obraz in je blo oboje ok.In res je taka fajn vpojna, nemastna tekstura. Nuxe olje mora imet vsaka ženska:)al pa Melvitinega:):).Kaj bo pa pri menu nuja za poletje, pa iz prve zaščitni faktor v dnevni kremi, sončna krema, kaka res huda barva laka na nohtih in čimmanj makeupa,če ni nuje in potrebe po njem :):):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej veš iz kje sem doma ne :D :D Jaz in Mikela že loviva ribice in se "sončiva" :D
      Meni je Nuxe celo boljše kot Melvitino, sestavinsko pa ima res odlična olja.

      Izbriši
  3. Za samoporjavitev ti priporočam tudi St.Tropez bronzing mousse ali pa Loving Tan. :) Se ne sončim sploh in moram vedno res paziti ko sem na soncu ker sem tako svetla da me samo ožge in nič drugega... Tako da se poleti bolj teh samoporjavitvenih izdelkov držim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super vedeti, sicer mislim, da ga tudi naša Mateja hvali (letim zdej gledat, da nisem zamešala). :D
      Pa ti poleti ne izgleda potem lisasto ali je dejansko tako zelo dober?

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images