NA TESTU: NARAVNA KOZMETIKA MEZE

18:02

V današnji poplavi naravne kozmetike se veliko krat vprašam kaj sploh je naravno. 
Pri naravni kozmetiki zelo rada posežem po domačih izdelovalcih in moji Melviti.

Tokrat sem testirala trdi šampon za ohranitev las in lasišča brez prhljaja, ter hranljiv balzam za lase z vonjem marelice. Izdeluje kozmetika Meze- Biseri jutranje rose.

Že takoj na začetku lahko delim navdušenje nad obema izdelkoma, ker pa sta se mi zdela odličen duo ju je preizkušal tudi moj fant.
Ker ima velike probleme z lasmi in občutljivim lasiščem že dlje časa uporablja samo Alpstories šampon Aloe Vera. In po novem tudi balzam Meze, saj je njegovo lasišče res suho.


Balzam za lase, 50 ml, 9.99 €

Priznam-količina balzama je precej manjša, kot smo navajeni pri ostalih balzamih, je pa za to učinek toliko večji/boljši. Ne bom rekla, da je poraba manjša, ker je nisem opazila.
Napišem pa lahko to, da meni zelo pomaga nahraniti moje blond, pobarvane lase, ki so na spodnjem delu-konice precej suhi.
Balzam je bele barve, precej gost in ima prav super vonj-po marelici. 
V sestavinah sem našla mangovo maslo in olivno olje, kar je definitivno dobitna kombinacija za naše lase.
Zelo dobre se obnese tudi kot maska pred pranjem-jaz sem ga začela kar na takšen način prakticirati.
Na lase sem ga nanesla kakšno uro ali dve pred pranjem, nato pa lase oprala s šamponom, izpustila balzamiranje, na koncu pa dodala malo maske.

Vem da le redko kateri fant uporablja balzam, vendar ga sama občasno fantu predlagam zaradi občutljivega in suhega lasišča, da mu nahrani. Tokrat je tudi on pohvalil in rekel, da ga definitivno ponovno naročiva.


SESTAVINE: 

NCI: SIMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, MANGIFERA INDICA SEED BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, AQUA, PANTHENOL, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROLYZED RICE PROTEIN, COSGARD (BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, AQUA).


In še kako izgleda? Po teksturi in barvi čisto nič posebnega, je pa verjetno bolj trd in kremast od običajnih balzamov.


Trdi šampon, 35 g, 9.99 €

Šampon je namenjen ohranjanju lasišča brez prhljaja in negi občutljivega lasišča.

Trdi šamponi so zadnje čase v porastu, spomnim se pred nekaj leti ko je naše tržišče ponujalo le Ma provence šampone in so bili takrat waw, sedaj pa mi niso več ok, tudi sestavinsko definitivno daleč od dobrega.
Od takrat sem sprobala-no vključno z njimi, 5 trdih šamponov.
Pri vseh sem imela večinoma isti problem-premalo pene in precej slab čistilni učinek. Nikoli nisem imela občutka očiščenih las.

Tokrat je bilo drugače, zapisal se je na mesto najljubšega trdega šampona, ki ga sicer kombiniram še z drugimi, pa vendar.
Šampon naj bi zadostoval za 20-25 pranj, na kratkih moških laseh mislim, da še za kakšno več.
Moje izkušnje so zelo dobre, šampon ustvari dovolj pene in lepo očisti lase.
Po izpiranju imam občutek čistih las, za dober učinek ponovim šamponiranje dvakrat.
Šampon je precej kompakten, vendar sem sama preizkusila tudi kako zelo in ga zlomila na dva dela.
Priporočam, da se ga po uporabi postavi na suho mesto, nekam, da ne teče voda preko njega, saj se drugače lahko zmehča.

Razlika na mojih laseh? 
Neke pretirane razlike nisem opazila, velik plus mi je že to, da so lasje dobro sprejeli (če mi sledite sem pisala o tem kako grozne lase imam in si pomagam samo z umetnimi šamponi s silikoni-sicer sem pred kratkim preklopila tudi na Alterno).
Želela sem tudi videti razliko med drugimi trdimi šamponi- koliko se peni in kako se obnese na barvanih laseh.


Z obema izdelkoma sem zelo zadovoljna, mislim, da bom tudi nakup ponovila.
Zelo rada namreč podpiram domače ustvarjalce/izdelovalce.

Mislim, da bi morali vsi, vsaj občasno kupiti nekaj domačega in tako podpreti naše ustvarjalce, ki se trudijo, kljub temu, da je konkurenca danes res huda.

Kozmetiki Meze lahko sledite na Facebook strani, mislim da si res zaslužijo en všeček.


Je katera preizkusila kaj njihovega?

Pozdravček, 
Kristina

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Trdi šampon bi meni osebno predstavljal kar velik izziv. Do zdaj ga še nisem imela. Ne vem, nekako se ne morem odmakniti stran od tekočih :D Balzam se pa zanimivo bere. Pa tudi tekstura je res drugačna od običajnih. Mogoče, če že, bi me prej balzam zamikal :P Je pa odlično ja, da je vse naravno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če nisi sprobala šampona ti res tega toplo priporočam.

      Izbriši
  2. To mi dejal kozmetika Meze, meni je serum za obraz ŠPICA:). Si mi pa dejansko prodala oboje, ker balzama za lase Marilou Bio je v zadnjih izstiskih, in ravno gledam kaj bi si vzela in ker tudi jaz podpiram slovensko bi poskusila ravno tega od Meze. Sem pa že od Alpstories šampona vajena,da moram za naravno dat malo več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, serum me tudi mika- ne veš kako zelo...morda bo pristal v košarici, sej veš- ko porabim zaloge. Alpstories je še ok cena, da ne omenjam mojih. A si videla, da ga v Hofru dobiš kar 2 € ceneje, kot na strani?

      Izbriši
  3. Ful me zanima tale šamponček res...

    Slišim same hvale. Pa še slovenski, naraven... PRODANO!

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images