PRESENETI ME, DARILO ZA......

20:47


Darilo za..... VALENTINOVO?
No ja, priznam, da sem na idejo za post prišla ravno zaradi tega "praznika", ki ga sicer sama ne praznujem.
Nikoli nisem videla nekega pomena, razen v marketingu ki seveda veselo cveti teh nekaj dni okoli praznika.

Ta post sicer pišem zgolj kot idejo za darila ali pa še boljše, zakaj nebi obdarili kar sami sebe?
Ali pa partnerja peljali na večerjo, par dni prej ali kasneje?
Veliko boljše kot gužvanje v restavracijah točno tisti dan.

Kaj od drobnih malenkosti sem izbrala sama, kot predloge za darila?
Seveda jih lahko uporabite kot rojstnodnevna darila, valentinova darila ali pa z darilcem presenetite prijateljico/mamo/sestro....morda SEBE? :D

Gajbica ima odlične zabojčke, ki so med drugim tako zelo prikupni in uporabni. Po glavi mi že gre čokoladna torta z jagodami.




4kids and us pomlajevalne kremice se res nihče ne bi branil. Preizkušeno, odlično. Sedi 5, tudi tokrat.


LCDM in Eau Aimable kolekcija, odličen predlog za darilo, če želite dišati pomarančkasto in sveže.


Teja Jeglič in Tejajeglichdesign, preprosto kos, ki je "must have" v omari. Jaz si svojega že ogledujem. Punca je res talentirana.





Tudi Avon je tokrat poskrbel za nekaj zanimivega, spodnjice za njega, ki so mi padle takoj v oči.


Darila iz Lisce se nikoli ne branim, pa naj gre za kompletek spodnjega perila ali pižamo.



Dvorec Trebnik in masažna olja, sama priporočam vanilijo in rakitovec, precej pohval pa sem slišala tudi za sivkino. Torej, sivka je naslednja na moji Dvorec Trebnik listi.


Letos je tudi Oriflame poskrbel za kar nekaj odličnih in zanimivih izdelkov, ki so na voljo v februarju.
Jaz sem nad njimi vsak mesec bolj navdušena.


Chloe Love Story, ker je že embalaža dovolj lepa.


L'Occitane letos nekoliko zgodaj kliče pomlad. Folie Florale toaletna voda je prava sladka eksplozija, ki me je letos navdušila že v januarju.
SelectBox in njihov način spoznavanja....tokrat kulinarike. Miza za dva. Zakaj si nebi izbrala kar sama kje bosta jedla večerjo? Izbire je ogromno, morda celo ideja in navdih za kratek izlet.
Med drugim je na izbiro tudi restavracija Vila Podvin v kateri se želim že dlje časa oglasiti, njihove stvaritve so namreč prava paša za oči.


In če ne drugega lahko iz prve roke priporočam našo Capro, ki se nahaja v samem centru Kopra.


Sladic raje ne omenjam, za vse tiste, ki jih še niste poskusili- resnično ne veste kaj zamujate.
Capra raztura.



Sem vas morda s čim pritegnila ali prepričala?
Je kdo med vami, ki zelo rad praznuje valentinovo?

Pozdravček.
Kristina

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Olje za masažo me najbolj mika haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ga vzameš le sporoči kako se ti zdi-meni so odlična, velika količina za to ceno.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images