ZOYA GOES PRETTY: SHEA & ROSE BUTTER

17:49

Zoya goes pretty je zame dokaj nova znamka na našem tržišču.
Maslo je prinesla domov moja sestrica in seveda sem ga morala hitro preizkusiti.

Zoya ima za sabo čisto preprosto zgodbico.
Naravno, ekološko in le dve sestavini.

Kaj pravijo?

Verjamemo v preprosto in čisto nego kože. V naših maslih tako uporabljamo le 2 sestavini. Sestavine nežno in z veliko skrbnostjo zmešamo skupaj pod 40°C in vaši koži tako nudimo vsa potrebna hranila. Šipkovo olje, sivkino olje in olje damaščanske vrtnice iz Bulgarije, nerafinirano karitejevo maslo iz Gane, presno kakavovo maslo iz Peruja, arganovo olje iz Maroka.

Maslo je nerafinirano, vse sestavine pa so 100 % ekološke.


  Karitejevo& vrtnično maslo Zoya goes pretty 


Mešanica nerafiniranega karitejevega masla in ekološkega bulgarskega vrtničnega olja. Dišeči vrtnični cvetovi cvetijo v maju. Le nekaj kapljic čistega vrtničnega olja je potrebno, da začutite njihovo blagodejno moč. Vrtnično olje nežno vmešamo v surovo karitejevo maslo in tako dobimo našo najljubšo mešanico, uravnoteženo vendar mogočno maslo za nego kože. Nerafinirano karitejevo maslo je odlično naravno sredstvo za vlaženje kože. Vrtnično olje doda čudovit vonj, medtem ko prispeva tudi k dvigu razpoloženja.


UPORABA: Zmehča, nahrani in pomaga koži, da ostane sveža, vitalna in elastična. Nanesite na obraz in telo za nego kože. Odlično kot anti age krema, za nego kože pozimi in po sončenju.

SESTAVINE (INCI) : *Butyrospermum parkii butter (nerafinirano ekološko karitejevo maslo), *Rosa damascena oil (ekološko bulgarsko olje damaščanske vrtnice)


Moje mnenje o maslu:

Če iščete nekaj vsestransko uporabnega je to maslo odlična rešitev.
Je zelo trde teksture, ki pa se ob dotiku precej raztopi in lepo razmaže.
Primerna je za vse tipe kože, na vrsto pa pridete tudi tisti, ki imate tako kot jaz, pozimi obupno suho kožo- povsod.
Za vse tiste, ki ste navajeni na karitejevo maslo je to samo rahlo oplemenitena različica.

Kako ga uporabljam?
Kot maslo za telo, kremo za noge- pete, za komolce, kot kremo za roke in ustnice.
Nansem ga tudi na konice las pred umivanjem, za tiste z zelo suhimi lasmi pa lahko tudi po umivanju las.
Še najboljše se mi obnese kot maslo za moje suhe pete, ki jih naredi mehke.

Embalaža je kovinska, simpatična, s krasnim potiskom.

V Novi Gorici dobite kremico v trgovini Zale&Pepe v Eda centru ali pa preko spleta na strani Mamaterra.si

Cena za 100 g je okoli 18 €.



Je katera že preizkusila to maslo?
Pozdravček,
Kristina

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Po teksturi spominja na mazilo od 4 kids and us :) Drugače pa zanimivo, krema je res tako vsestranska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morda malenkost, sem končno prišla tudi jaz do 4 kids and us in bi rekla tako na hitro, da je njihovo bolj mazljivo, hranljivost pa je podobna.

      Izbriši
  2. Prav tega nisem - ampak karite je vsekakor must-have doma pri vsaki družinici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz bi rekla, da karite, kokosovo in oljčno olje. :D

      Izbriši
  3. vse se super bere, embalaža je pa prav huda, ful mi je všeč:)

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images