BQL-PLAKATI S CITATI & INSTAGRAM INSPIRACIJA 365 DNI V LETU

21:47

Povsod berem o novoletnih zaobljubah in željah za leto 2016.
Če malo pomislim sem kar nekaj let sledila temu trendu "zaobljub in želja" za boljši jutri.
Pa je res tako?
Sedaj menim, da je to le marketinški trik in grda navada.
Kako pridobiti nekaj novih gostov v fitnes? Seveda, z novim letom se bo vse spremenilo...prvi mesec še gre, potem pa.... Kam izginejo vse naše zaobljube in želje?

Spomnim se časov, ko sem redno fitnesirala...januarja je bilo v fitnesu nevzdržno, po nekje 3-4 tednih pa se je polovica oseb enostavno naveličala in odnehala.
Seveda se je isto zgodilo naslednje leto in tudi leto za tem...

No, tukaj lahko dodam tudi zdrave prehranjevalne navade, opustitev kajenja in pitja pa še kaj bi lahko naštevala.

Priznam, da imam tudi sama veliko grdih razvad, ki bi jih rada odpravila in jih "odpravljam", vendar bodimo iskreni do sebe, z novim letom se čisto nič ne spremeni, če se sami ne spremenimo in pri sebi ne razčistimo.

Kaj mi v novem letu pomaga do "boljšega jaz-a" ?
Moje mišljenje se je skozi čas spremenilo in tako sem prišla do tega, da je potrebno najprej razčistiti pri sebi in nato iskati probleme v drugih.
V letu 2016 nimam posebnih želja.
Moja velika želja, ki ni omejena na leto 2016, ampak na veliko daljše časovno obdobje je veliko gibanja, meditacija in pozitivno razmišljanje. Iskanje v vseh nekaj dobrega. Izogibanje prepirom in negativnim osebam.

In vsem vam v prihodnosti in ne samo v letu 2016 želim veliko lepega, bombastičnega in megastičnega na vseh področjih.
Vztrajajte pri svojih ciljih in željah in naj vas te vodijo daleč.

Kaj sem tokrat izvohljala ven?

BQL-plakati s citati (najdete jih na Facebook strani)
Ker verjamem, da so inspiracijski plakati zelo dobra stvar pri ustvarjanju pozitivnega razmišljanja.
Nič ni lepšega od jutranje kave in pozitivnega začetka dneva.
BQL plakati so tudi čudovita popestritev bivalnih prostorov, meni osebno ni lepšega kot citati in družinske slike. Res ne maram neizvirnih slik v okvirijih, ki se nahajajo po večini bivalnih prostorov, ker so mi čisto neosebne.
Plakati so tudi odlična darila za naše najdražje.

In kateri so mene najbolj prepričali?




Več fotografij in plakatov najdeš na Facebook strani, klik.

Svoje plakatke imam že na poti, več fotografij pa z vami delim kmalu.



Hkrati pa vas vabim k Instagram izzivu. Vsi, ki bi me želeli spremljati ali pa se mi celo pridružiti.
Pravila si čisto sami kreirate.
Vsak dan objaviš eno fotografijo s citatom, ki se ti zdi ql, ki odraža tvoje razpoloženje, hvaležnost ali pa samo kakšen smešen verz.

Si zraven?

Na Instagramu mi lahko slediš - tukaj.



You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images