CAPRA KOPER- CAPODISTRIA

12:00


Se vam cedijo sline?
Tudi meni se, pri Capri vedno.

Kot sem obljubila bom vsake toliko pisala tudi o kulinariki in seveda če sem pri temu nikakor ne smem izpustiti CAPRE.
Capra je restavracija in dnevno-nočni bar v centru Kopra (in jaaaaaa moji novi sosedje) :D :D

Nekaj časa sem razmišljala ali bi se ustavila in pogledala kaj ponujajo, kar nekaj časa pa je pri tem tudi ostalo dokler le nisem odšla na kosilo in ostala samo odprtih ust- WAW!

Lokal je zelo lepo urejen, bolje rečeno čisto unikaten, zelo poseben in predvsem- vreden ogleda.
Izbira hrane-pestra, za vsakega nekaj, od tistih ki ne marate mesa, do tistih ki ste nori na meso pa tudi odlične solate in testenine ponujajo.
Sama priporočam bruskete, ocvrte kalamare, šefov burger, hobotnico v padelici pa še kaj bi se našlo.
 Čisto vsaka jed ima svoje "posebno" ime ki je zelo mamljivo, spodaj pa je opisano kaj to je.


Kako je hrana postrežena?
IZVIRNO!
Krožnik lepo dekoriran, porcije ravno prav velike, hrana vrhunska.
Če ste v Kopru na izletu ali pa tudi bivate tam nimate kaj zgrešiti.




SLADICE?
Je kdo omenil sladice?
Tole ni samo sladica ampak kar samostojna jed.
Izbor pester, čisto za vsakega nekaj.

Hobotnico s polento in češnjevim paradižnikom sem jedla nazadje (nikoli, res nikoli nisem verjela da bom kje jedla tako dobro hobotnico- predvsem pa mehko)







Šefov burger- priznam sama ga nisem še jedla, so ga pa moji starši in jim je bil odličen.


Kalamari....z eno besedo-UBIJALSKI!

Tole pa je lokacija, čisto ob morju s krasnim pogledom.
Ob večerih si lahko privoščite odlične koktejle, zjutraj pa najboljšo Illy kavico!

  
Bruskete?
Ja prosim! :D
Definitivno meni najboljša predjed, medtem ko čakam na ostalo hrano.
Mocarela, paradižnik in bazilika...mmmmm


Tudi krompirček je postrežen na izviren način. 

 
Fotografije: Capra Facebook stran

Lep pozdrav, Kristina

You Might Also Like

8 komentarji

  1. PODPIS!!! Sem iz obale in vsak petek zahajava s fantom tja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravnokar sem prišla z dobre večerje ... pa moram reči, da se mi kljub temu cedijo sline.
    Njami!!
    Je ziher v mojem planu, ko bom spet kaj na Primorskem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse slike izgledajo tako super, da sem kar lačna postala :O

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. O njam, zgleda ful dobro! Si bom zapomnila za naslednji obisk obale.. Zdaj pa guglat! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, priznam da tega lokalčka nisem opazila dokler nisem našla njihove FB strani. In potem.. so se mi začele sline cediti! Resno, slike so fantastične in prava paša za oči.
    Verjamem, da so tudi jedi krasne in že komaj čakam dan, ko se grem "najest" ;).

    BTW, ti si sedaj v Kopru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ker ni ravno tako opazen. Ja, ja jaz sem v KP....kar javi ...

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images