BOROTALCO, Original&White

23:07


Današnja objava bo bolj kratka, nekako me je zanimalo katere deodorante najraje uporabljate?

Jaz se vedno znova vračam h Borotalcu ;)
Se mi zdi, da me že sam vonj spominja na otroštvo, ko ga je že mama uporabljala.

Sama prisegam na zeleni Borotalco- Original.
Tokrat sem sprobala še white različico, ki je odlična za tiste, ki veliko nosite črne majčke.
Sama z Original verzijo nimam problemov s puščanjem sledi na oblačilih, razen če nosim kakšne črne majčke ali oblekice, potem uporabim White verzijo.


Borotalco deodorante dobite v večini trgovin in drogerijah- Spar, Mercator, DM,... 
Cena je nekje med 3.00 in 3.50 € (v DMju jih pogosto kupujem, ko so znižani -30 % tako, da se kar splača malo spremljati)



Kateri deodorant je pa vaš najljubši?


Lep pozdravček,

Kristina

You Might Also Like

7 komentarji

  1. Jst sem se nekako tako odvadla na tele dezodorante v spreju, trenutno uporabljam Melvitin dezodorant, ki sicer potenja res ne odpravi pri npr. športnih aktivnostih ima pa dosti drugih plusev:) Sem pa imela tale zeleni borotalko lansko leto in nevem zakaj mi je bil vonj preveč močan za moje vonjalne čute:):):,čeprav nima napačnega vonja, daleč od tega. sem ga p vseeno kakšen mesec nazaj poskusla pri mami, p se fajn kosa z potenjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz in naravni deodoranti ne gremo skupaj, mi je zaradi tega ful žal, ampak zdej poleti enostavno ne gre. Če delam, da mam stranke okoli, ne morem smrdet :/ mislim sem veliko potim in naravni odpadejo, čeprav so sestavinsko stokrat boljši! ;)
      Katerega imaš? Mogoče probam pozimi...

      Izbriši
    2. Se čist strinjam, s tem,da ko se dela z ljudmi, da ni glih fajn da te vonjajo na 100 metrov, tut sama si glih ne delam tega:), zj sem na porodniškem pa ni taka kriza:), trenutno imam od Melvite, ki se imenuje Melvitin očiščevalni dezodorant. Ampak kar se potenja tiče, ga ne omili ali pa zaustavi, daje pa neko svežino in sestavninsko je super

      Izbriši
  2. Sama ne uporabljam deodorantov zelo veliko, bom pa gotovo preizkusila Borotalco, sem slišala kar nekaj dobrih mnenj o njem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej verjetno je najbolj prodajan deodorant, v DMju jih vedno ful manjka na polički :D

      Izbriši
  3. Jaz bom tudi danes objavila tole & dodala tvoj link, tako da tam poglej moje mnenje hihi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiii sem videla, hvala :D a smo mele Borotalco vikend, jaz v petek, ti učeraj, Ajda pa danes :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images