Kiko Shine Lust Lip Tint

19:48


Pred kratkim sem v Outletu Palmanova v Kiko trgovinici kupila dva lip tinta.
Kupila sem ju, ker sta bila znižana, drugače je redna cena 9 €.
Okoli teh lip tintov nisem imela velikih pričakovanj, mislila sem, da so manj pigmentirani.




Sama embalaža je zelo simpatična, pa tudi palčka za nanašanje je lepo oblikovana, tako da se lahko lepo popravi robove na ustnicah.


Fotka je sicer slaba in prosim spreglejte moja oblačila (bila sem oblečena kot eskimi, doma lepo zadekana)
Na sebi imam rdeč odtenek lip tinta po 4 urah.




Samo nanašanje je super, najprej je en tak tekoč glossy občutek in se lepo namaže, potem pa se nekje po petih minutah vpije v ustnice in zdrži nenormalno dolgo- nekje 6 ur.
Izdelek je res precej pigmentiran, ob samem nanosu ne izgleda tako, potem pa ko se "posuši" ( beri, glossy učinek izgine in se vpije v ustnice) se pokaže realna pigmentiranost.

Definitivno priporočam in komaj čakam, da grem do Kikota po kakšen nov odtenek ;)

Tukaj je še fotka, kako je izdelek obstojen, odstranila sem ga z baby robčki in nato še z Vichy micelarno vodico.



Kako se vam zdijo lip tinti? Mi priporočate še katero drugo znamko, ki ima podoben izdelek?

You Might Also Like

5 komentarji

  1. wauu ful lepa odtenka, komaj čakam da grem spet kej do Kikota <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dej pridi čez kašn mesc kaj do NG greva skupaj :D

      Izbriši
  2. No, in zdej mi je žal, da si januarja nisem tega vzela! :( Zgleda hudo! :)

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images