Najljubši poletni izdelki za ustnice

16:53

Poleti obožujem žive barve, predvsem roza barve na ustnicah pa tudi na oblačilih.
Danes sem pripravila izbor mojih najbolj uporabljenih poletnih šmink.
No, če lahko rečem "poletnih", ker vreme zadnje čase sploh ne spominja na poletje, ampak na deževni april.


Yves Rocher Rose Somptueux- ocena

Kremasta šminka v ciklamni barvi. Lepo se maže, čudovita barva, intenzivnost se lahko stopnjuje. 
Ni ravno med najbolj obstojnimi šminkami, je pa ena redkih ki lepo vlaži ustnice in jih naredi mehke. 
Odtenek je verjetno med mojimi petimi najljubšimi.


DM Sun Dance vazelin, SPF 20

Med najljubšimi izdelki je zato, ker je hranilen, super za moje suhe in razpokane ustnice.
Na morju sem imela vedno suhe in razpokane ustnice od sonca, odkar uporabljam tega pa so navlažene.
Vazelin je brezbarven.


Collistar Twist Gloss Ciliegia - ocena

Collistarjev gloss ki rahlo obarva ustnice, najprej nisem vedela a me bo zaradi barve navdušil. Vedno sem imela rada intenzivno rdeče šminke. Gloss je bila ljubezen na prvi pogled, daleč najboljši med vsemi svinčniki za ustnice- glede obstojnosti, vlaženja in teksture.



Max Factor gloss Extanthing Coral

Ocena glossa sledi, ker me je res navdušil. Dobila sem ga od prijateljic za rojstni dan.
Gre za zelo nežen odtenek, za glosse precej obstojen. Je zelo vlažilen in diši po sladkorni peni :D



Max Factor Colour Elixir pen stick- Passionante Red 35- ocena

Je moj najljubši izdelek za ustnice. Poleg nore barve ki jo žal zaradi intenzivnosti malo nosim je noro obstojen- vsaj 6 ur zagotovo, tako da z lahkoto rečem da kaj bolj obstojnega še nisem sprobala.
Edina slabost je ta, da ga je potrebno šiliti in pri tem nastane velika packarija, vendar sem na to že čisto pozabila, ker je vse drugo tako super.



MUA Intense Kisses Quick Kiss

Sama imam kar nekaj odtenkov glossa Intense Kisses. Dobite jih po nizki ceni, pester izbor odtenkov. 
Obstojnost je nekaj srednjega. Žal pa ga ne dobite pri nas, nekaj MUA izdelkov je na voljo v spletni trgovini Licila.si ali pa preko uradne strani.



Levo Max Factor Passionante Red, desno Collistar pen


Yves Rocher šminka, MUA gloss, Max Factor gloss

Ste katerega od izdelkov že preizkusili? Katere barve najraje nosite poleti?

You Might Also Like

11 komentarji

  1. max factor in mua lip glosa sta super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz mam poleti tudi najraje živo roza odtenke šmink.:)
    Od tvojih mi je najbolj všeč MUA gloss.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, upam, da bo ocena Max factor glosa v bližnji prihodnosti. Si jih že nekaj časa ogledujem v DMu pa ne vem ali bi kupila kakšnega ali ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No sej imam že pofotkano, se bom potrudila ta teden :D

      Izbriši
  4. Max Factor lip gloss mi je zelo všeč:)) A ta Sun Dance balzam še imajo v dmu? Mi je zelo všeč. da ni tisti bel, kot jih je večina z večjim spfom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja še vedno ga imajo, sem ga ravno včeraj videla. Ga pa imajo ponekod postavljenega zraven izdelkov za sončenje in ne tam kjer so vazelini.

      Izbriši
  5. Usec so mi taki zivi odtenki glossov in smink, čeprav sama si jih ne upam nositi. Potem vedno izberem preverjeno nude barvo. Sam se moram pocasi mal opogumit. Yves rocher sminka mi je res ful lepe barve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem bla do nekje pred 2, 3 leti ista :D zdej se pa ne prepoznam če ne grem vn našminkana :D

      Izbriši
  6. Jaz pa se glede Max Factor svinčnika ne morem odločiti, malce me moti tale tiny šimer v njem. Mi je pa drugače tvoja izbira zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja šimer je res tini mini :D toliko da ko pogledaš od daleč vidiš lesk :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images