Essence novosti, moja WL

21:46

Moram priznat, zadnje čase sem prav pridna. Naredila sem čistko vse kozmetike, oddala izdelke ki jih ne uporabljam, stare izdelke vrgla v smeti,..
Že dalj časa ugotavljam, da mi je kopičenje stvari brezvezno. Res ne rabim 15 maskar itd, o tem sem že pisala.

Vendar, ko sem videla nove izdelke, ki bodo na policah kmalu so se mi kar oči svetile.

Danes sem vam pripravila nekaj moji favoritov (no, malo več kot nekaj), ker moram priznati, tokrat jim je res vspelo-pohvalno!
In še posebej mi je všeč, ker so cene res nizke. Sama ponavadi kupujem večinoma dekorativo nižjega cenovnega razreda, verjetno se v moji kopalnici najde vsaj pol dekorative Essence. Če smo pri lakcih pa še kaj več kot pol.




















So vam izdelki všeč? 

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Super všečni zgledajo izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tokrat pa res, še nikoli mi ni bilo toliko izdelkov na kupu všeč...sicer vem, da jih bo verjetno pol ko jih bom videla v živo odpadlo, pa vseeno..

      Izbriši
  2. Wau, mislim, da bom pol kolekcije pokupila :D xo
    _______________________________
    http://naturallymarcela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Všečna WL. Mene iz nje verjetno ne mika samo tisti blush, ki je podoben onemu iz Miami Roller kolekcije, ker tistega že imam. So se pa tokrat res potrudili z lakci, toliko zanimivh odtenkov ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem tudi na to pomislila. Z lakci so pa zadeli, meni toliko lepih na kupu, krasni so <3

      Izbriši
  4. Laki so res čudoviti in upam, da bodo tudi v resnici tako waw kot zgledajo sedaj na sliki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, upam! Sploh tej sugar mat fora (joj jaz jim tako rečem, ker so se od Kikota tako imenovali)

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images