Delarom Revitality cream

00:13

Predvidevam, da vas velika večina ne pozna te znamke. Na našem trgu je bolj nova in moram priznat, da me je zelo zanimala. Izdelki so sicer dražji, vendar moram povedati, da sem poleg kreme imela še nekaj vzorčkov, ki sem jih preizkusila in so me navdušili.
Ob velikem zanimanju in ugotavljanju kaj bi rada preizkusila sem prišla do kreme Revitality. Samo to kremo lahko ocenim, ostale izdelke sem žal sprobala samo enkrat.

Kot like pa še tole,


Sama kot moje najljubše kreme za obraz trenutno uporabljam dve, Balea Aqua serum in Collistar Energia + Luminosita.

Balea Aqua serum mi je super za navlažitev obraza, Collistarjeva krema pa je bolj hranilna in zato primerna za zimske mesece, ter takrat ko si naredim piling na obrazu.


Kaj naj povem o kremi? Moja koža je nekako mešana do mastna. In tale krema je popolna za mojo kožo.
Krema je po teksturi zelo lahka in se lepo razmaže. Hitro se vpije. Vonj kreme je zelo nežen in prijeten.
Kot sem že napisala  je lahka, je kljub temu zelo hranilna, vendar je dobra lastnost, da ne zmasti obraza.
Glavni sestavini kreme sta kakavovo maslo in olje makadamije, preverjeno zelo dobra nega za mojo kožo. Že ko si sama zamešam kakšno kremo mi olje makadamije v njej zelo odgovarja.

Na Delarom strani piše, da je krema namenjena podaljšanju mladostnega videza kože, polt pa naj bi postala svilnata in enakomerna. Od tega bi lahko potrdila, da naredi kožo res svilnato, saj je koža po uporabi zelo gladka.
Jaz jo uporabljam že 14 dni in se ne ločim od nje. Uporabljam jo vsak večer, zjutraj pa menjam, tole kremo in Balea Aqua serum.

Definitivno priporočam kljub visoki ceni! Cena kreme je nekaj čez 50 €.


O sestavinah se prepričajte same..





Je katera izmed vas že slišala za to znamko, morda sprobala kakšen njihov izdelek?

Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

5 komentarji

  1. js mislm, da sm že slišala, sam nism pa še nič probala :) me veseli, da je vredna svoje cene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nominirala sem te za Liebster Award. Več informacij najdeš na mojem blogu:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala bom pogledala, trenutno pa sem malo v časovni stiski.

      Izbriši
  3. Ime mi zveni precej znano, tako da sem verjetno že slišala za znamko. Sliši se pa kot super krema. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poglej drugače na FBju, pa mogoče si pri Ajdi videla, ker jim reklamo dela :D

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images