ORLY Mayhem Mentality

15:15

Slike povedo več kot dovolj, meni med najljubšimi laki letošnjega poletja




No pa še par besed o tem lepotcu, lak sem kupila preko spletne strani, na Facebooku. Meni je najljubši Orly lak v moji zbirki.
Cene pri nas so nekje med 8 in 9 €, je pa res, da za tako ceno dobite zelo veliko stekleničko laka- 18 ml.
Je zelo dobro prekriven, dovolj je že en nanos, jaz imam na sliki sicer dva. Pa tudi nasplošno so mi Orly laki super glede prekrivnosti, razen en neon roza ki pa žal ne vem več imena saj sem ga podarila naprej.
Čopič je kar ok, se lepo maže.
Z nadlakom mi zdrži tam nekje 2-3 dni, več ne potrebujem, ker se itak naveličam. Brez nadlaka, ker trenutno delam veliko z rokami pa 1 dan.

You Might Also Like

0 komentarji

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images