Naj poletni lakci & GIVEAWAY

13:31


Iskreno, sem danes želela predstaviti postopek izdelave mila, vendar nisem imela fotoaparata tako, da vam bom danes predstavila moje najljubše poletne lakce in nato še eno presenečenje.
Največkrat uporabljeni lakci letošnjega poletja pri meni so bili: (od leve prosti desni)
Orly Mayhem mentality, cena nekje med 8-9 €
Catrice 540 Am I Blue Or Green ,  cena 3 €
Jessica 404 Bette, cena 10 €, ne vem če je sploh še v prodaji, saj ga imam že ene 3 leta
Maybelline 490 Rose Salsa Hot Salsa, 6 €
Loreal Paris Top Coat Confettis, 5-6 €

Sedaj pa vam predstavim moj prvi GIVEAWAY, ki bo trajal en mesec.
Danes sem izdelovala domače naravno milo iz sivke in bom enega podarila moji bralki.

Najprej naj povem, da sem danes zjutraj izdelala moje prvo milo.
Za milo potrebujemo NaOH oz lužni kamen, vodo, različna olja,..
Jaz sem v vodo primešala lužni kamen, počakala da se popolnoma raztopi (vedno moramo paziti, da damo lužni kamen v vodo in ne obratno), nato pa sem dodala palmino mast, olivno olje, sivko in kokosovo olje.
Za prvič čisto izi recept, nisem dodajala nobenih barvil, naslednjič bom dodala naravna barvila.
In kakšno eterično olje.

Bom naslednjič napisala točen postopek izdelave mila, dodala fotografije itd.

Evo, dodajam fotko mojih mil in se opravičujem za slabo kvaliteto fotke, je slikano s telefonom, ko dobim fotoaparat nazaj bom zamenjala fotko s kvalitetnejšo.

Sedaj pa pravila nagradne igre:
2. Napišete komentar pod objavo v katerem pustite tudi email naslov                                    
       3. Vesela bom tudi vsakega komentarja kaj vam je na moje blogu všeč, kaj bi spremenili, katere vsebine bi najraje brali,..

Nagradna igra se zaključi v ponedeljek, 7.10.2013, takrat bom tudi izžrebala eno izmed bralk in jo kontaktirala preko mejla, ter objavila tukaj na moji strani, ter na FB strani.
Sem pa dala malo daljši datum, ravno zaradi tega, ker je dobro, da milo pred uporabo stoji vsaj 4 tedne.

Lep dan, Kristina 

You Might Also Like

15 komentarji

  1. Sivka mi zelo diši, zato bi z veseljem uporabljala tvoje milo:)

    kim.verbovsek@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta Orly je res zelo lep :)

    Sem pa tudi všečkala FB stran :) tinnanails@gmail.com

    Drugače pa bi bilo fajn, da pri komentiranju odstraniš tisto prepisovanje črk (dokaži, da nisi robot), ker se včasih zelo slabo vidijo in je nadležno pri vsakem komentarju to vpisovat :)

    Je pa mi všeč blog :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, hvala za mnenje.

      Nekaj sem sedaj probala urediti, mislim, da bi moralo delovati, vsaj upam.

      Izbriši
  3. Super, tudi jaz se že dolgo časa pripravljam, da se lotim izdelave domačega mila, pa kar nekako ne upam :) Sem pa zelo velika ljubiteljica takšnih mil :)Do sedaj so mi bile všeč vse tvoje objave, in ful maš lepo obliko nohtov! :)

    Sem všečkala FB stran kot Življenje je simpl (https://www.facebook.com/zivljenjesimpl)

    moj mail je pa: patricija.1994@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, hvala ti.. Glede izdelave mil bom pa napisala eno objavo v kratkem, ne vem še mogoče bom še malo počakala, da izdelam še kakšno. Malo glede sestavin in vsega.
    Izdelava sama po sebi ni noben bav bav, veliko sestavin dobiš v naravi že. Je pa potrebo paziti med samo izdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgleda tale izdelava mila. In nadvse zanimiv blog !

    nasveti08@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo, moram kdaj sprobat ker tudi sama rada packam :)
    FB: Ina Decay
    hysteriaofdecay@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, vse ste zapisane...zaenkrat vas sodeluje 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale giveaway je res nekaj posebnega in prav zato mi je všeč. Sivka je pa itak zakon. :)

    Moj mail: anja.primozt@gmail.com

    Moj blog: http://pink-blescica.blogspot.com/

    xoxo, Anja

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo Kristina, kr tako naprej ;) bi bla pa zelo vesela tega tvojega mila, tako da sodelujem tudi jst :P

    Moj e-mail: jelly93@gmail.com

    Lepo se mej ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii hvala ti! :D Če ne se pa oglasim mimo in ti prinesem en košček ko bom okoli :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Super blogec, le tako naprej :)
    alexsefran@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti, počasi se vas že nekaj nabira... :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem čist nora na žive barve lakcev. Priznam, Jessica in Orly lakcev ne poznam.
    Obožujem bloge, ki so v slovenščini, se lažje razume :-D

    Komaj čakam še več postov o žajfah - milih.

    Superca !!

    majaz940@gmail.com

    Majc

    OdgovoriIzbriši
  14. ZAKLJUČENO, Izžrebana je bila INA.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images