Collistar BB krema za telo

15:06

Ja, ponavadi kupujete BB kreme za obraz in  moram reči, da jo imam tudi jaz in to ravno Collistarjevo.
Sprobala sem jih že veliko- Garnier, Nivea, Essence pa se lahko skrijejo pred Collistarjevo.

Tokrat pa bomo govorili o BB kremi za telo.

Collistar Slovenija, FB
Evo tole je original embalaža, vsebuje 150 ml kreme za telo, cena pa je 35  €.
Jaz imam manjšo verzijo, 30 ml, v bistvu gre za vzorček.
Testirala sem ga 3 dni, vsak dan, uporabljala pa sem ga na nogah.
Povedati moram, da sem zelo zadovoljna s kremo, je neke vrste lahka samoporjavitvena krema.
Velik plus je to, da se lepo maže, je lahka, prijetnega vonja, nima oranžnega podtona in se lepo zlije s poltjo.
Meni največja težava je bila kako fotografirati namazano kremo na nogah, nekako sem zelo razočarana saj mi slike niso ravno uspele.Bom zraven dodala fotografije, ki pa na žalost niso ravno dobre.


Krema je bele barve z drobnimi rjavimi delci, ki so žal tako majhni, da na fotografiji niso vidni. Ko namažemo na kožo se krema spremeni v svetlo rjavo barvo in res lepo namaže.








             Na tej fotografiji je zelo slabo viden učinek kreme, žal mi nikakor ni šlo fotografirati, vidno je res minimalno. Ne vem ravno zakaj bi bila tale krema dobra, mogoče da izenači ten kože oz meni se zdi boljša različica samoporjavitvene kreme, saj je dolgo obstojna, ne pušča madežev na koži in kot sem že omenila nima tistega grdega oranžnega podtona.
Edini minus pri tej kremi je cena. Za nakup se trenutno ne bom odločila, bom pa definitivno ponovno kupila Collistarjevo BB kremo za obraz, ker mi jo počasi zmanjkuje, ter kakšen lakec.

In še kaj pravijo pri Collistarju o BB kremi za telo? VIR: Collistar Slovenija (Facebook)

Ste danes zjutraj oblekli krilo in bi želeli pokazati rjave noge? Nič lažjega! Collistar ima za vas rešitev v obliki OBARVANE BB KREME ZA TELO Krema kožo izdatno nahrani in navlaži, hkrati pa jo tudi obarva. Koža bo po uporabi sijoča in zapeljivo rjava, kremo pa boste pri tuširanjo z lahkoto sprali iz kože. Priporočamo!

Ste že preizkusili BB kremo za telo, ali morda za obraz?
Še moja WL Collistar izdelkov- lakca za nohte, gloss in piling (desni, rumen)



Slike vir Collistar Slovenija.

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Hehe tole sem pa tudi jaz dobila, kot nekakšen puder za telo je ubistvu, ko bi bila le malo bolj prekrivna, da bi jaz prekrila svojo rdečico na rokah (pilarna keratoza).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tako nekako, jaz sem razmišljala, da bi žile, ki jih imam precej vidne, samo včasih malo sprobavam pa še s pudrom mi ne gre tega zakriti.

    Je pa kr fajn zadevica za zdej poleti.

    A si sprobala tudi BB kremo za obraz?

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo, mogoče bi tudi meni pomagala malo žile prekrit. Je pa verjetno bolj priročna za poletje, ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Popolnoma prekrila nebi, delno pa ja. Samo jaz imam na stegnih (zunanji strani) precej močno vidne, sploh na desni nogi in mi ne pomaga čisto nič. Sem se že kar navadila, mam občutek, da bolj moti druge kakor mene.

    Je pa res bolj poletna kremica, tudi vonj in vse me na poletje spominja.

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images