TOP SUMMER- FALL PRODUCTS

13:35

Kateri izdelki so bili med mojimi najljubšimi poleti in bodo še en del jeseni?
Letos sem dobila toliko top ulovov , ki mi bodo delali družbo še kar nekaj časa.

Poleti me je obnorel Loccitane z novima linijama- Pivoine Sublime in Verveine Agrumes, vmes pa se najde tudi vsem znana Soraya BB kremica, Vichy Aqualia Thermal, Kiko piling,...



Mislim, da tukaj ne rabim izgubljati besed, moj najljubši serum. Lahek, se hitro vpije, navlaži kožo in ji doda prijeten lesk. Aja, kože ne zmasti, ampak jo rahlo matira.
30 ml, 44.70 €

Odlična zadeva za uporabo čez serum, srednje lahka krema za obraz, nahaja se v prikupni embalaži, kožo lepo nahrani, je ne zmasti in ob redni uporabi naredi res lepšo kožo.
50 ml, 38.10 €

Je kot nekakšen gel, ki lepo navlaži tanko kožo na predelu okoli oči.
Sama sem ga uporabljala tudi, kot lahko kremo za obraz in podlago za ličila-obnese se odlično.
Po Ajdinem predlogu sem ga zamešala tudi z jojobinim oljem-krasna malo bolj hranilna različica za nahraniti kožo.
50 ml, 17 €

2 blusha, bronzer in osvetljevalec v enem!
Prikupno pakiranje, idealno za poletne mejkape, blusha dobite v roza in marelično oranžni barvi z drobnim šimrom, zraven pa je tudi osvetljevalec in nežen bronzer.
Kit je žal šel iz prodaje že lansko poletje.
Cena 6 €

Na fotografiji se je nekam skrila (ali pač samo moja napaka)
Definitivno najboljša BB krema za obraz, vse druge se skoraj ne morejo primerjati z njo.
Krema je rahlo prekrivna, ob matiranju s pudrom v prahu pa odlično obstoji na obrazu cel dan.
50 ml, 12.90 €

Celotna kolekcija je tako sveža, diši noro lepo, čisto po limoncah.
Pri meni sta bila največkrat uporabljena mleko za telo, ki je zelo lahko, dišeče, se hitro vpije in je rahlo vlažilno, idealno za toplejše mesece.
Balzam za lase pa me bo spremljal kar celo leto, bolj osvežilnega balzama si nebi želela, moje lase pa naredi zelo mehke.
(za cene poglej članek, piše za večjo embalažo)



Deborah 24ore Absolute volume
Krtačka maskare je res velika, trepalnicam doda volumen, jih lepo podaljša in je intenzivno črna.
Cena: 8 €

Max Factor Masterpiece Max
Moja najljubša Max Factorjeva maskara, krtačka je res terna, tako lepo podaljša trepalnice, na njej je vedno ravno prav maskare, jih lepo loči, trije do štirje nanosi pa poskrbijo za čudovit končen izgled.
Cena: 12 €

To je moja že druga embalaža, krema je primerna za vse tiste, ki imate radi rahlo prekrivnost.
Samo krema sicer ni obstojna, sama uporabljam čez še matirni puder v prahu in mi tako zdrži skoraj cel dan.
30 ml, 28.50 €

Moj daleč najljubši čistilec obraza. Dobro odstrani vse nečistoče, koža je prav gladka in sijoča, se ne masti in ni izsušena.
125 ml, 30 €



Kiko Cleansing Scrub
Kiko piling je bil nakup na hitro in od takrat je moj najljubši. Srednje grob piling, ki vsebuje manjše in večje piling delce res lepo očisti obraz. Morda edini minus, precej hitro se porabi, saj se ne peni močno.
Cena: 8 €




Ste že sprobali katerega od izdelkov?

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Tale Ibuki cleaner pa vse tako hvalite, ga bom morala še jaz preizkusiti enkrat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ga imam zdaj full size hihihi sem si privoščila <3

      Izbriši
    2. Obvezno Tanita.
      Katja, jaz odštevam dneve do nakupa, samo še par gelov za obraz porabim in bo ta veseli dan ali matiček se ženi.

      Izbriši
  2. Kako se obnese make up box od Essence ?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, trda embalaža, super za prenašanje, barve se lepo stopnujej pigmentiranost. Klikni na naslov pa imaš oceno v linku. Ga pa žal ni več moč dobiti.

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images