Pupa Holographic 030 & Orly Mayhem Mentality

11:19

Danasnja verzija poletnih nohtkov, nekak malega inspiracije sem dobila pri nasi bloggerki Tayi.

Spodaj Pupa lak- Holographic 030, pikice Orly Mayhem Mentality.


Kako se vam zdi?

Lep pozdravček, Kristina.

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Prekrasno. Orly neon laka še nimam nobenega, mi pa rumen krasno izgleda. A veš, če se dajo naročiti kje pri nas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta je moj najljubši lak, verjetno ga boste gledali vse poletje oz. dokler ne naročim Models Own neončkov.

      Pri nas jih dobiš v DMju (ampak majo cele 5 odtenkov na izbiro), so pa trenutno vsi -50 % znižani.
      Na spletni strani pa Imextrade.si in stanejo 8.50 €, je pa stran obupno nepregledna!

      Izbriši
    2. A res u Dm-u jih imajo ? A tudi tukaj u Novi Gorici ??

      Izbriši
    3. Ja, za DM vem, ampak so mi bedno odtenki. Bolj me je zanimalo za te neon lake. Bom pogledala to stran, da vidim, če je kaj zanimivega. Hvala. :)

      Izbriši
    4. PP, ja tudi v NG imajo, za Bevkov ne vem, v Supernovi sem videla znižane v torek - 50 % na vse Orly izdelke.

      Izbriši
    5. Jaz sem Orly lake zasledila v spletni trgovini zapikonai, imajo veliko odtenkov, nisem pa gledala, če imajo tudi neončke. :)

      Izbriši
    6. Hvala za informacije, bom pogledla :))

      Izbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images