L'Oréal Mythic Oil

13:01



Se mi zdi, da zadnje čase na veliko pišem o izdelkih za lase. Vendar sem v zadnje času dobila kar precej novih, zato bi jih rada predstavila.

Tokrat imam za vas oceno šampona in olja za lase.



Šampon Mythic Oil je namenjen vsem tipom las. Vsebuje mešanico arganovega in bombažovega olja.
Zadnje čase se mi zdi to arganovo olje noro popularna zadeva za lase. Verjetno veliko berete o uporabi arganovega olja pred pranjem las. Sama sem sprobala že veliko izdelkov, ki naj bi vsebovali aragovo olje pa temu šamponu ne sežejo niti do kolen!
V embalaži je 250 ml šampona za lase. Embalaža je zelo priročna, ker ima pumpico, poleg tega je pumpica zelo debela, tako za z enim pritiskom dobile ven dovolj veliko količino šampona za zelo dolge lase. Za krajše lase je torej dovolj pol pritiska na pumpico.
To je običajna embalaža, dobite pa tudi večje embalaže (ki so cenejše, tako da je tole dodaten plus za tiste, ki vam je šampon res všeč)

Šampon se drugače porablja zelo počasi, saj se zelo peni.

Na tem šamponu nisem dobila ene stvari, ki bi me motila.
Vonj šampona je res krasen (diši kot neka mešanica medu in cimeta).
Moje lase je naredil res krasne, nahranjene.

Nakup bom deifnitivno ponovila, imam na sumu, da je to najboljši šampon kar sem jih kdaj imela.




Če sem prav poštena nisem prevelika fanica teh dragih olj. Med dražjimi olji sta mi všeč samo tale in Orofluido, ker sta edina vredna dražje cene.
Skritizirala bi Maroccanoil, ker mi je med slabšimi olji, ki sem jih sprobala in najdražje na trgu.

Loreal olje stane 25-28 € (predlagam, da ga ne kupujete v frizerskih salonih, ker je tam veliko dražje).
Je pa vsebina olja večja, kot pri večini olj, saj ga je v embalaži kar 125 ml.

Olje zelo lepo diši in je precej tekoče. Za dolge lase imam dovolj 2 pritiska na pumpico. Po uporabi pusti na laseh masten sloj, ki se po približno petih minutah vpije v lase, tako da ni moteče.
Lasje postanejo zelo sijoči in nahranjeni. Uporabljam ga po umivanju in še vsako jutro po en pritisk na pumpico.

Nakup obeh izdelkov definitivno priporočam in v kratkem komaj čakam, da bom probala še balzam in masko za lase. Maska je dobila tudi priznanje za najboljšo masko. Mi kdo priporoča kje se mi splača kupiti/naročiti balzam in masko za lase?



Pozdravčke, Kristina.

You Might Also Like

13 komentarji

  1. Super ocena! Kje pa kupiš tale šampon? Približna cena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poglej preko spleta,s e bolj splača, en komentar bolj spodaj je maja objavila link tudi. Drugače pa frizerski saloni in frizerske trgovine.

      Cena je nekje 15 € ;)

      Izbriši
  2. Šampon zveni božansko, ampak ne vem če ne bi bil premočan/prebogat za moje tanke lase, ki se zelo hitro zmastijo...

    Drugač pa celo linijo dobiš zelo ugodno na Allbeauty: http://www.allbeauty.com/search.php?q=mythic+oil

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam drugače fuuul goste lase. Ampak se mi pri glavi zmastijo, spodaj imam pa suhe. Premočan bi lahko bil, prebogat pa ne vem, meni ne zmasti las. Pa je veliko šamponov, ki mi jih in se jim izogibam.
      Ma nasploh mi z Lorealovimi lasje najdle zdržijo brez mastenja, probaj čene čistilnega.

      Pa hvala za link ;)

      Izbriši
  3. Krasni lasje! Maroccanoil je pa tudi meni beden, nobenega učinka :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiii hvala ;) O Maroccanoil pa nebi izgubljala besed, meni je bil takšno razočaranje da...

      Izbriši
  4. Super ocena, me kar mika da bi oba preiskusila, ker mi ravno zmanjkuje Orofluida in vidim, da je tebi ta tudi všeč...Drugače pa +1, ki ne mara Maroccanoil :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti res priporočam, tudi kar sem drugod brala je ful pohvaljen + meni ga je že frizerka noro hvalila in sem olje že prej mela in tudi pred nakuppom preizkusila.

    Maroccanoil pa itak same kritike berem, sploh ne vem če mi je kera rekla, da je hud.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz strankam priporočam uporabo tega šampona. A pozor, primeren je za osebe ki imajo goste lase, za tanke lase res ni primeren kot je že Maja omenila. Je pa super šampon ki se tudi na veliko prodaja v našem salonu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljena,

    mene pa zanima ali si barvaš lase doma ali pri frizerju ? Zelo lepo barvo imaš, že dolgo si želim takšno barvo ampak glede tega je vse bol težko..

    LP
    Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena, kot kdaj...itak pa imam frizerko doma :D narastek barvam skos z isto barvo, vmes si vsake toliko naredim svetllejše ali temnejše pramene, malo za popestritev.

      Izbriši
  8. Pozdravljena,

    mene pa zanima ali si barvaš lase pri frizerju ali doma?

    Katero barvo upoabljaš, kajti že dolgo iščem podobno barvo pa mi nekak ne rata.

    Lp
    Mojca

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljena,

    mene pa zanima ali si barvaš lase doma ali pri frizerju ? Zelo lepo barvo imaš, že dolgo si želim takšno barvo ampak glede tega je vse bol težko..

    LP
    Mojca

    OdgovoriIzbriši

Pozdravljeni, lepo vabljeni h komentiranju, dodajanju predlogov, pohvali, kritiki.
Vsak komentar je dobrodošel.

Kristina

Popular Posts

Flickr Images